Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Çıtır Kızlar - Çıtır Erkekler (Moda İlişkiler)

Çıtır Kızlar - Çıtır Erkekler (Moda İlişkiler)
 

Moda dedin mi; akan sular duruyor şimdinin insanına.

Fazla değil, şurada bir iki zaman önce; ''olgun erkek - çıtır kız'' modası vardı.

Şimdi mi?

Gözlemlediğim kadarıyla; ''çıtır erkek - olgun kadın'' modası var.

Bununlada kalsa iyi, daha bilmediğimiz kim bilir, ne modalar var...

***

- Erkekler mi modaları batsın Rana ablacım.
- Batsın tabii de o niye öyle birden parlayıverdin?
- Ben parlamayayım da kimler parlasın be (!) ablacım?
- Bakıyorum epey dertlesin erkeklerden yana. Eğer iznin olursa, konuşmalarımızı kaydetmek sonra da yazmak isterim. Ne dersin?
- Bir şartla. Adımı vermeyeceksin.
- O kadar önemli mi anlatacakların?
- 13 yaşımda, benden 10 yaş büyük olan, abi dediğim amcamın oğlu tarafından taciz edildim.. Bu önemli değil mi ablacım?
- İnanmıyorum. Doğru mu bu dediğin?
- Doğru ablacım. Doğru.. (Bu konuyu ayrıca anlatacağına söz veriyor...)
- Peki sonra?
- 16 yaşımda da benden 9 yaş büyük biriyle flört ettim.
- Kendi isteğinle ama değil mi ?Öyle anlıyorum?
- Kendi isteğimle.
- ''Ettim'' dedin. Sonra ne oldu?
- 18 yaşımda, iki yıldır tanıdığım ve abi dediğim bir adam gördüğü ilk andan beri bana aşık olduğunu söyledi.
- Hayatına giren senden büyük 3. kişi olduğuna göre ve seni de sevdiğine göre şimdi mutlusundur o zaman?
- Mutluluk kim, ben kim be ablacım, çoktan bitti o ilişkim..
- Bana bak kız, sanada erkek dayanmıyor diyeceğim, ayıp olacak.. Ee, sonra?
- Sonra; 22 yaşımda abi dediğim, benden 10 yaş büyük biriyle beraber oldum.
- Yine mi bir abiyle? Kusura bakma ama abilere kıran gelecek sayende.
- Hepsi beter olsunlar inşallah..
- Olsunlar, olsunlar da şu anda durumun ne?
- Benden 5 yaş küçük biriyle evliyim.
- Ohh, nihayet evlenebildin. Böylece ''olgun erkek'' modasını da kapatmış oldun.
- Kart erkeklerdeki "çıtır kız" merakına karşı, çıtır erkeklerde de "olgun kadın" merakı bir süredir revaçta ya biz şimdi ki eşimle, bu modaya uyduk ablacım..
- Desene sen şuna; ben fırsatı iyi değerlendirdim. E, hayırlı olsun bari...

Bunca zaman büyük ,büyük, diye devam et ama evleneceğin kişi çıtır olsun. Kötü kader naparsın... (!)

Eh artık sende elindeki küçüğü büyütürsün fena mı?

**

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..