Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Çocuklar hep gülsün, Lösev için çığlık olalım

Çocuklar hep gülsün, Lösev için çığlık olalım
 

internetten


Çocuklarımız, bizim herşeyimiz. Herhangi bir çocuğu ağlarken görsem kalbimde inceden bir sızı hissederim. Annem diye seslenmek isterim hemen. Dayanamam ki çocukların ağlamasına, üzülmesine, acı çekmesine. Biliyorum yüreğinde çocuk sevgisi olan herkes de benim gibi hissediyordur. Bugün üye olduğum gurplardan birinden güzel bir mesaj aldım. Bu umut ve sevgi dolu mesaj Lösev’in sayfasından bahsediyordu. Bende sizlerle paylaşmak istedim.

Dünya Çocukluk Çagı Kanser günü dolayısıyla ülkemizde 22 Şubat tarihinde çeşitli etkinlikler düzenlenecekmiş. Herkesin, kansere karşı savaş açması, sağlıklı yaşam koşullarını sağlamak için bu etkinliklere destek vermesi isteniyor. Özelliklede eğitim kurumlarından bu beklenti var. Çünkü eğer okullarda, çok değerli eğitmenlerimiz çocuklarımıza bu etkinliğin önemini belirtirlerse ve çocuklarımızı bu etkinliklerin içine dahil ederlerse emin olun sağlıklı yaşam adına daha bilinçli bir toplum haline gelebiliriz.

Bu etkinliklere destek olmak için birey olarak da birşeyler yapabiliriz. Çocuklarımıza maddi yardımın dışında en önemlisi manevi destek olabilmek. Lösev’in sitesinde bunun için düzenlenmiş Çocuklar Hep Gülsün isimli bir köşe var. Bu köşede ziyaretciler, çocuklarımıza moral mesajı bırakıyorlar.

Bir kaç güzel söz hepsi bu. Onaların yüzündeki bir tebessümle bile, onların tedavi sürecine katkıda bulunmak ne yüce bir duygu olsa gerek. Ben siteyi ziyaret ettim ve mesaj bırakan kişilerden bazılarının yazısını okudum ve yüzümde hep tatlı bir tebessüm oluştu. Eminim çocuklarımızda bunları okurken çok mutlu olacaklar.

Nedersiniz değerli milliyet blog ailesi, sayımız o kadar çok ki, bu sayfalara yazdığımız bir çok bloğumuz var. Bir mesaj, bir yorumda, Dünya Çocukluk Çağı Kanser gününde, Lösev sayfasına eklemek sitemez misiniz?

Ne kadar çok mesaj bırakırsak o kadar çok sesimizi duyuracağız. Daha çok kamuoyu oluşunca da destekler daha da çok artacak diye umut ediyorum. Lütfen çocukların ve annelerin daha fazla ağlamasını istemiyorsanız duyarsız kalmayın. Hepimiz bu çığlığa bir ses olalım. Kulak verelim çocuklarımıza, duyarsız kalmayalım, birçok paylaşım sitesinde arkadaşlarımıza mesajlar yazıp, öyle saçma sapan videolar paylaşıyoruz ki biraz da bu konuyı paylaşalım istiyorum.

Bir nefeslik mola verip Çocuklar Hep Gülsün sayfasına uğrayalım. Her çocuğumuza özel bir mesaj yazalım.

Çocuklar Hep gülsün linki :http://www.losev.org.tr/v2/tr/content.asp?ctID=719

İçinizden umut, yüzünüzden tebessüm eksik olmasın.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..