Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Çocuklara şiirler

Çocuklara şiirler
 

Benim adım silgi 

Sakın beni atmayın çocuklar 

En zor anınızda size koşardım 

Yanlışı siz, doğruyu ben yapardım 

Adım, unvanım silgi 

Uğraşım bilgi… 

BENİM ADIM KALEM 

Beni aldığınız zaman 

Boyuma bakar bakar 

Bir kez sevinirdiniz 

Her gün biraz daha kısalınca 

Bana karşı ilginiz azalır oldu 

Gün gelir benden usanır 

Çöplüklere atardınız 

Benim adım, unvanım kalem 

Sizinle başlar 

Sizinle biter 

Çilem…
 

BENİM ADIM DEFTER 

Alırken elinizde ak paktım 

Tertemiz görürdünüz 

Sevinir bağrınıza basardınız 

Yazmaya, atmaya kıyamazdınız 

Bebe gibi mavi, kırmızı, pembe 

Bir güzel özenle 

Kaplardınız 

Daha sonra yazıp yazıp 

Eğri, büğrü çizerdiniz 

En sonunda 

Sayfa sayfa kesip 

Yakardınız 

Bir kenara atardınız 

Benim adım, unvanım defter 

Yaz yaz oku, oku oku yeter… 


Abdülkadir GÜLER 

 

 


 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..