Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÇOCUKLAŞTIKÇA ÇOCUKLAŞIYORUZ

Evet

Sevgili Ulusum

Evet

 

Ülke olarak

Ulus olarak

Gittikçe çocuklaşıyoruz

Öyle ki

Çocuklaştıkça da çocuklaşıyoruz

 

Hepimiz

O evreyi atlattık

Ve yine

Çocuklarımız

Torunlarımız var çoğumuzun

Onların

Mahalle arkadaşlarıyla

Oynarlarken bir anda

Kavga dövüşe giriştiklerini

Görüp gülüşüyoruz

Değil mi ya

 

Ve arada bir

Bunun yanlış olduğunu söyleyene

“Kardeşim

Çocuklar dövüşe barışa büyürler

Diyoruz

 

Ben

Son günlerimize

Bu gözle ve mantıkla bakıyorum

Halimize

Kızmıyorum kötü söz söylemiyorum

“Bu da geçer bu geçer Halilciğim” diyorum

 

Özellikle siyasetimiz

Tam anlamıyla

Çocukluk evresine katıldı

 

Neden mi

Nedeni belli

Görüyoruz işte

İktidar muhalefet kesimi

Durmadan

Birlerine düşüyorlar

Söylemedik söz bırakmıyorlar

 

Sonra da

Aynı çatının altına girip

İşlerine bakıyorlar

Birbirlerinin kapılarını çalıyorlar

Sanki

Hiçbir şey olmamışçasına

 

Tıpkı mahalle çocuklarının

Yaptıkları gibi

Barış içinde sarmaş dolaş oluveriyorlar

 

Buna

Biz yaşlılar gülüp geçiyoruz işte

Gülmeyip de ne yapacağız ki

Yakalayıp

Kulaklarını çekip

“Bir daha

Sizi böyle görürsem pataklarım ha”

Diyecek halimiz yok ya

 

Ben

Büyüyelim halkım diyorum

Israrla

 

Büyüyelim

Büyüyelim

Büyüyelim halkım

 

Büyüyüp

Saygılı

Sevgili

Kavga gürültüden uzak

Yardımlaşmacı

Paylaşımcı

Olalım

 

Birbirimizi çok iyi anlayalım

Birbirimizin

Karşı sözlerine doğruca karşılık verelim

Kırma

Kırılma

Asla olmasın artık aramızda

 

Ulus olmak demek

Birbirimizle nezaket içerisinde

İlişkili olup

Sorunları

Birlikte ele alıp çözüp

Sorunsuz yaşam sürmektir

 

Sorarım size

Kavgadan

Gürültüden

Kırmadan

Dökmeden yana mısınız

 

Yoksa

Barış ve kardeşlikten yana mısınız

Tabii ki

İkinci olgudan yanasınız

 

Ben böyleyim

Nerede

Bağırtı

Çağırtı

Kavga

Gürültü

Kırma

Dökme

Vurma

Öldürme ölme var

Ben asla yokum orada

 

İstiyorum ki

Yıllarını eğitime vermiş

Bir eğitimci olarak

Bu yanlıştan kurtulalım

 

Birbirimize el uzatalım

Birlik olalım

Beraberlik yaşayalım

“Sevelim sevilelim kam alalım şu dünyadan”

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..