Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

KENDİM OLMA YOLUNDAYIM

Sözüm olmasın

Ne ona

Ne buna

Ne de şuna

 

Ayıplamak                                   

Kınamak

Şikâyet etmek

Uzak kalsın benden

 

Tek yakınlığım

İşim olsun

İşimde

Aklımı kullanayım

İşimin ustası olayım

 

Daha ileri gideyim

İşimde

Hem aklımı

Hem ruhumu kullanayım

Sanatkârı olayım işimin

 

Hep

Güzel düşüneyim

Güzel söyleyeyim

Güzel davranayım

Ve

Güzelle buluşan olayım

 

Dikkatini çekeyim

İnsanların

Onlara da örnek olayım

Güzelle buluşmada

 

Gülen gözlerle bakayım

Çevreme

İçi ısınsın

Karşılaştığım insanların bana

Onlar da başlasınlar

Böyle bakmaya çevrelerine

 

El uzatan olayım

Yardıma gereksinim duyanlara

Sonra

Ardıma bakmadan

Uzaklaşayım oradan

 

Unutayım

Söz konusu etmeyeyim

Yaptığım iyiliği

Bilirse

Bir

İyilik yaptığım bilsin

Bir de

Tanrım

 

Sadece

Tanrıma özeneyim

Ondaki

Doğruluk

İyilik isteği

Barışa yakın duruş

Barış bozuculukta hiç oluş

Bende de gerçekleşsin isterim

 

Çalışmak

Üretmek

Geliştirmek

Bilimsellikte yol almak

Herkese yetecek kadar

Üretmek

Açlığı açıklığı

Yokluğu yoksunluğu

Fakirliği fukaralığı

Yok etme savaşımı vermek

 

Emek sömürüsünü

Kökünden kazıyıp

Herkesin

Üretim gelirinden

Eşit yararlanmasını

Gerçekleştirmek

En büyük tutkum olsun

 

Ben değil

Biz karakterine bürüneyim

 

Seven olayım

Sayan olayım

Sevilen sayılan olayım

Bunlara çalışayım

 

Koklayayım

Dostluk çiçeğini

Sürekli

Serinleyeyim gölgesinde

 

Haykırayım

“Kişisel çıkar değil

Toplumsal çıkardır

Tanrımızın bize çizdiği yol”

Diye

 

İnsanlar

Bütün insanlar kardeştir

Anlayışına gelsin

Öyle yaşanılsın

 

Şunu unutmayayım

Bu dünya fani

İnsan

Bu dünyadan gelip geçici

 

Gerçek mekân

Tanrı katındadır

O

Bekler durur insanı

 

Buraya gitmenin koşulu

Yukarıdan beriye saydıklarımdır

Ama

En vazgeçilmezi yalansızlıktır

 

Yalanı unutmayan insan

Asla tanrı katına ulaşamaz

Onun yeri kapı önüdür

Bekler durur orada

Can atar girmek için ama

Ne çare

Kapalıdır kapı yalancıya

 

İşte ben buna öykünüyorum

Bu öykündüğüm olayım diyorum

 

 

Yani

Yani

Ben olayım

Ben olayım

 

Tek yönlendirenim

Tanrıdır benim

Tanrıdır benim diyeyim

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..