Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '11

 
Kategori
Haber
 

Çok güzel hareketler bunlar...

Çok güzel hareketler bunlar...
 

Çok güsel hareketler:)))


Çocukken oynadığımız minnacık renkli "misketler" vardı ya.? 

Cam'dan top'lardı onlar... 

İcabında kırılan. 

Vallahi çok güzel oyunlardı. 

"Dalya" da vardı. Yedi adet kiremit, taş, ne bulursak üst üste dizer "top'la" devirmeye çalışırdık. "Çelik çomağı ve topaç çevirmeyi" de unutmadık değil mi? 

Büyüyene dek "oyunlar" için ne savaş/ uğraş vermişiz meğer... 

Çocuktukta oynanan oyunlardı. Evirip çevirmeyi bilmezdik. 

Devirip dökmeyi de. 

" Devirmeyi;" yedi taş, bilemedin kırık kiremitlerin üst üste konması ve topun isabet etmesiyle "yıkıldığını" sanırdık... 

"Hayvan" maketlerinden hangimizin vardı haberi? 

********* 

"Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in twitter polemiklerine bir yenisi daha eklendi.

Uca, katıldığı bir televizyon programında iki maskot kediyle misket oynayan Gökçek'e, "İki büyük maket kediyle TGRT'de misket oynadığını görünce ondaki sevginin kaynağına ulaştım. Evet o da bir kedisever ama başkanımız maket kediyle tarihte ilk kez misket oynayarak sanat alanında uyumsuz absürdün sınırlarını da zorladı. Melih Gökçek'e bakınca oksijenli solunum ve kromozom sayısı dışında insanın ortaklaşabileceği pek bir şey bulması mümkün değil" dedi.

SANA ZAMANINDA ÇOK MİSKET OYNATTIM

Ankara Belediye Başkanı Gökçek ise Uca'nın açıklamalarının ardından şu yanıtı verdi: "Aradan 15 sene geçti acısını unutmamışsın. Bir ağlamadığın kaldı. Senin sanatsal gösterilerini seyredenler zaten sana bakarken gülmeye başlıyorlar. Espri yapmana gerek kalmadan niye ki? Kedileri bırak, zamanında ben sana ne misketler oynattım unutma." 

Misketin sözlerini unutan varsa... 

 

Çiğ yumurta soyulmaz 

Üçer avrat almayan 

Erkekten sayılmaz 

Caminin müezzini yok 

İçinin düzeni yok 

Çok memleket gezdim 

"Misketten" güzeli yok 

Çok güzel hareketler bunlar da... 

Metin Uca'nın "DALYA'sı" taştan, tuğladan kiremitten değil. 

Akıldan, zekadan, mizahtan! 

İki "maket kediye imiş bunca azamet" demekten alamadım kendimi. 

 

Gülriz Yiğit 

 

 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..