Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Çok kırıldım

Çok kırıldım
 

Beklenmedik zamanda beklenmedik olaylarla karşılaşabilir insan.

Birisi çıkıp size o güne kadar kimsenin söylemeye cesaret edemediği şeyleri söyleyebilir. Afallarsınız ondan öyle sözler beklemezsiniz ve şaşkınlıkla *Benimle daha önce kimse böyle konuşmadı* diyerek hayretinizi dile getirirsiniz.

Daha önce hiç söylenmemiş bu sözler bazen yıllardır duymayı beklediğiniz güzellikte olabilir bazen de hiç hak etmediğiniz sizi tamamen olduğunuzdan farklı gösteren sizi incitecek sözler olabilir.

Böyle olaylar genellikle tartışma esnasında iplerin koptuğu yada kopmaya yakın olduğu zamanlarda ortaya çıkar.

İnsan gerçek yüzünü böyle zamanda ortaya koyar. Bu hem sizin için hem de karşı taraf için böyledir.

İncinecek sözler duyduğunuzda *Gerçekten böylemi düşünüyorsun* diye sorduğunuzda yine hiç beklenmedik bir cevapla karşılaşabilirsiniz. *Ben çok kırıldım birazda sen kırıl*

Hemen kendinizi sorgulamaya başlarsınız *Ben bu hayvanlığı ne zaman* yaptım diye. Sonrasında karşı tarafı istemeden de olsa bazen kırdığınızı hatırlarsınız. Karşı tarafın kırılma sebebi aslında çok ilginçtir. O sizin sözlerinizden çok, duymak istediği sözleri duyamadığı için kırılmıştır.

Hafızanızı zorlarsanız karşı tarafın duymayı bekleyip duyamadığı sözler için size *Sen bir kere bile bana güzel bir söz söylemedin* şeklindeki sitemini hatırlarsınız. Duyduğunuz anda dikkatinizden kaçmış olabilir ama bazı şeyler birikip sorgulandığında bunlarla karşılaşabilirsiniz.

*Duymayı beklediğim sözler söylemediğinde kırılıyorum ve o bunun farkında bile değil. Ben kırılıyorsam o da kırılsın. Hak ediyor o zaman* mantığıyla karşı karşıyasınız demektir.

Sonra ipler gerilir gerilir ve kopma noktasına gelir. Hassas kalbiniz bu kadar gerginliği kaldıramayabilir. Bu durumda da *Birbirimizi daha fazla üzmeyelim* şeklinde hiçte açıklayıcı olmayan kendi içinde onlarca soru barındıran çelişkili bir cümleyle karşılaşabilirsiniz.

Yapılacak şey bellidir. Ya ipleri orada koparırsınız yada kaybetmekten o kadar korkarsınız ki daha fazla gerginliğe sebebiyet vermemek için çok fazla yorum yapmazsınız ve her şeyi olduğu gibi darmadağın bırakırsınız. İçindeki onlarca soruyla baş başa.

****

Konuya girerken işin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyordum. Toparlayabilir miyim konuyu düşündüğüm gibi yansıtabilir miyim emin değildim. Yazıya başlayınca kelimeler kendiliğinden döküldü. Korktuğum başıma gelmedi. Çok rahat bir yazı oldu ve düşüncelerimi çok net ifade eden bir yazı.

Güzel şeyler duyduğumuzdaki hislerimizi yazarken de umarım böyle kelimeler kendiliğinden akar gider.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..