Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Mizah
 

Çok önemli kişi olmak

Çok önemli kişi olmak
 

* Bana business class’dan sonraki ilk sıralardan bir yer verir misiniz?
* İlk iki sıra VIP yolcularımız için ayrılmıştır, bugün bayağı bir sayıda VIP yolcu olabilir
* Ben önemsiz biri miyim?
* Yok, estağfurullah
* Benden önemli olan yolcuların listesi mi var sizde?
* Hayır
* O zaman suratıma bakıp önemsiz teşhisini nereden koydunuz
* Beyefendi onu demek istemedim
* Ne demek istediniz?
* Siz de biliyorsunuz VIP ne demek
* Bilmiyorum, THY dışında, Anadolu Jet dışında uçtuğum uçaklarda, önemli, önemsiz yolcu ayrımı yok
* Önemli, önemsiz değil beyefendi
* VIP ne demek, çok önemli kişi demek yani Türkçe kısaltması ile ÇÖK demek bunlar kimler, ama her yere çöküyorlar anladığım kadarıyla.
* ……………………….
* Ben desem ki bir çok Türk insanı gibi “kızım,kızım sen benim kim olduğumu biliyor musun”
* ……………………..
* Bu ÇÖK uygulaması çok ilkel bir uygulama insan çok ÇÖKse business klasa binsin, ya da özel uçak tutsun, hepimizin bindiği uçaklara gelmesin
* ………………………….
* Susacaksın tabii ki, sen sana söyleneni yapıyorsun, ben de öfkemi sana boşaltıyorum ÇÖK milleti de o sırada bir yerlerde bir şeylere çöküyorlar, bu ülkede sen dahil herkes kendini bu ülkenin en önemli insanı olarak görmedikçe , bugün olduğu gibi benim oturmam gereken yerlere başkaları ÇÖKerler.
* ……………….
* Haydi hoşça kal

Uçağa bindim, benim önümde ÇÖKler için ayrıldığını söyledikleri sıralar bomboştu, uçak kalkmadan önce arka sıralarda oturan önemsiz(!) kişiler gelip o sıraları doldurdular. Karlı bir İstanbul gecesinde böyle bir yolculuk başlangıcı yaptım Ankara’ya.

THY’den ricam, bu ÇÖK mertebesine ulaşmış yaşayan yüce Türk büyüklerinin listesini, isimle değil makam bazında yayımlamaları, bizler de ÇÖK olma konusunda arzularımız varsa hayat planımızı ona göre yaparız ya da THY uçaklarında önemsiz yolcu sınıfında seyahat ederiz.

 

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..