Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '07

 
Kategori
Sinema
 

Çok tırsak bir film

Çok tırsak bir film
 

Genelde korku ve gerilim filmlerine eşim ve oğlum gider, ama oğlum memlekette tatilde olduğu için eşime ben eşlik ettim. Aslında bol kan ve dehşet göreceğimi tahmin ediyordum ama neredeyse tüm filmde kan göreceğimi de tahmin etmiyordum. Film alıp götürüyor insanı, ilk bölümün nasıl geçtiğini anlamıyor insan. İkinci bölümde bitmek bilmeyen bir koşuşturma içinde kayboluyorsunuz. Bazen gerçeklik algısını zorlayan sahnelerde var, aksiyon sahnelerinde de oluyor, tıbbi bilgi gerektiren sahnelerde de. Yine de film çok akıcı olduğu için, görmemezlikten geliyorsunuz. Filmin sonu da beklediğiniz gibi bitmiyor, sanırım devamını da çekecekler. Zaten kafamızda binlerce sıkıntı var , neden bu filmi izleyelim diyeceksiniz. İzlerken her şey aklınızdan çıkıp gittiği için izlemenizi öneririm, üstelik bildiğiniz doğruların ötesinde bir hikayesi olduğu için, endişe ve üzüntü de vermiyor insana.
İyi seyirler efendim:)
28 Hafta Sonra
28 Weeks Later

Tür: Gerilim
Süre:
Yönetmen: Juan Carlos Fresnadillo
Senaryo: Rowan Joffe, Juan Carlos Fresnadillo, Jesus Olmo, Enrique Lopez Lavigne
Görüntü Yönetmeni: Enrique Chediak
Müzik: John Murphy
Oyuncular: Rose Byrne, Jeremy Renner, Harold Perrineau
Yapım: İngiltere, 2007
Dağıtımcı: Özen Film

Vizyona Giriş Tarihi: 13 Temmuz 2007

Rage virüsünün Britanya adalarına yayılmasından altı ay sonra, Amerika ordusu düzeni yeniden sağlamış ve karantina altındaki bölgelere insanları tekrar yerleştirmeye başlamıştır. Ülke tekrar inşa edilirken, yurtlarına geri dönen bir mülteci aile tekrar bir araya gelmenin sevinci içindedir. Fakat içlerinden birisi korkunç bir sır saklamaktadır: içlerinden birisi Rage virüsü taşıyıcısıdır. Virüs yenilememiş, her zamankinden çok daha öldürücü olarak ortaya çıkmayı beklemektedir.

http://www.vizyonmax.com/dosyalar/28weekslater.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..