Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Çözümsüz aşk

Çözümsüz aşk
 

Görsel internetten alınmıştır.


Bir gecenin sessizliğinde
Çözüm aradım aşkımıza
Yokluğunda, tek başıma.
Önemini yazdım benim için
Önemsiz, tomarlarca kağıtlara...
1'den 9'a değeri olan
Tüm rakamlarla oynadım.
Yazdım seni rakamlarla
Seni aradım rakamlarda.
Sonsuza kadar sembolledim
Seni rakamlarda...
Değerini yazdım bir bir
Rakamlarla...
Öyle büyüktün ki gözümde
Bir güneş kadar parlak, ulaşılmaz.
Sana uygunluğumu bulmak için
Yılmadan uğraştım, çalıştım
Sabaha kadar.
Çarptım seni benimle, olmadı.
Böldüm seni bana, olmadı.
Topladım seni benimle, olmadı.
Sonunda çıkardım seni
Yine olmadı, anladım...
Kendime değer vermeyi
Hiç düşünmemişim.
Tüm rakamlar sana,
Sıfır da bana kalmış,
Aşkımızın çözümsüzlüğü
Meğer SIFIRDAYMIŞ.....

Ayşegül HAYVAR

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..