Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Siyaset
 

Cübbeli Jet

Şıracının şahidi bozacı olurmuş...

Jet Fadıl’ın şahidi de Cübbeli Ahmet Hoca olmuş. Üstüne üstlük, onun lehine bir de fetva vermiş.

Şimdi bu Jet Fadıl, kendini hunharca feda edip, yerine Tayyip’i seçtirmiş ve hapse de girmişti ama nedense içeride yatmadı ve pek sayın ve saygın yeni medyamız bunu yazmadı.

Şimdi ise altın bir kaprisle Caprice Gold Sarayı inşa ve imal ettirmiş.

Açılışta da Cübbeli Hoca fetva vermiş: Buradan yer alınız lütfens...

Jet Fadıl'ın oteline Cübbeli Ahmet Hoca'dan 'caizdir' fetvası

...

Ünlü, ‘Buradan yer satın almak caiz midir? Ben size fetva veriyorum, caizdir. Önceden kira almanız da helaldır. Bunları internette yayınladık. Fetvanın detaylarını da anlattık. En son İsmailağa Fıkıh Heyeti ile de görüşerek, her dört mezhebe uygun hale getirdik. Ben sana al alma demiyorum. Emlakçılık yapmıyorum. Fetva soruyorsan, hocalık yapıyorum. Caizdir diyorum sana ben. Buradan ne beklentim var? İslam aleminin alimlerinin tümünü çağırabileceğim, yatırabileceğim, yedirip içirebileceğim bir yerim olacak. Böyle bir sarayımız olacak inşallah. Ben bu dertteyim’ dedi.

http://gundem.milliyet.com.tr/jet-fadil-in-oteline-cubbeli-ahmet-hoca-dan-caizdir-fetvasi/gundem/gundemdetay/17.04.2013/1694682/default.htm?ShowPageSkin=1

Araya parça olarak da, Osmanlı hanedanının suyunun suyu biri davet edilmiş.

Alimlerin sarayda ne işi var ki?

Alimlere saray ne gerek ki?

Alimlerin ardına saklanıp kendileri para yiyecekler, meal bu...

Üstelik bunu ilk kez yapmadılar. Üstelik bu konuyla ilgili ilk kez yargılanmayacaklar.

İlaah, uzar gider...

 

 

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..