Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cumhuriyet ve Atatürk

Cumhuriyet ve Atatürk
 

Küçük bir çocukken masmavi gözleri ile uzaklara doğru baktığı bir fotoğrafı ile tanıdım ATA'mı. Okula başladığımda karatahtanın üzerinde duran resmini selamladım her sabah. Büyüdükçe okudum, okudukça öğrendim.Ü lkemin insanlarının bağımsızlığa kavuşmak için ATATÜRK'ün önderliğinde nasıl bir çaba sarfettiğini... Anadolunun yağız delikanlılarının, bazen çantalarındaki bir peksimetle açlığını bastırıp cesurca topraklarına nasıl sahip çıktıklarını... Sırtında bebeği ile geride kalmayıp elinden gelen yardımı yaparak, askerin yanında savaşan kadınlarımızı...

Canlarını hiçe sayıp bu toprağı bize bırakan tüm bu insanları saygıyla anıyorum. Bir TÜRK genci olarak cumhuriyetin ve vatanımın kıymetini biliyorum. Atatürk'ün geçmişte geleceği görerek yapmış olduğu tüm yeniliklerin önemini her geçen gün daha iyi anlıyorum. Bir cumhuriyet çocuğu olarak ilk yazımın Atatürk'le ilgili olmasını istedim ve cumhuriyetle ilgili bu cümleyle yazımı bitirmek istedim.

''Yaşamak için ölmek davasıdır HÜRRİYET yüzbinlerce şehidin adıdır CUMHURİYET!''

 
Toplam blog
: 2
: 653
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Ben ilköğretim 5. sınıf öğrencisiyim. Her konu da okumak, araştırmak içimden gelenleri yazmak en büy..