Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dağınık Muhasebeci

Dağınık Muhasebeci
 




Her yaşanan yıl bitiminde hayatımın hesaplarını kapatırken zorlanırım ben.

Hayat bilançomu dengeleyemem bir türlü.

Kimi zaman varlıklarım kaynaklarımdan çok olur, kimi zaman çok kredi kullanırım hayattan .

Hayatın da bana borçlandığı olur elbette. Dağınık muhasebeciyim ya, hayattan alacaklarımı zamanında tahsil edemem.

Bir de koşar adım yaşarım hayatı, hep acelem varmış gibi, bir yerlere yetişecekmiş gibi.

Bu yıl bitiminde de varlıklarımı gözden geçirdim yine, ne var ne yok elimde diye.

En değerli varlığım büyümüş, 4,5 yaşında olmuş.

Bir ağaç dikmişim de büyümesini, meyve verişini keyifle izliyormuşum gibi hissettim kendimi.

Parasal değerlerim olmadı benim. Gelir tablomu çoğu kere zararla kapatmam belki bundandır. Hisse senetlerine prim vermedim hiç, sevdiğim şairin dediği gibi “ Hissi senetler” daha değerlidir nezdimde.

Hayat bilançomun demirbaşına sevgi kayıtlıdır. Eskimesin diye amortismanı da ayrılmıştır üstelik.

Hayatımı kalıplara sokamadım ben. İçimden geldiği gibi yaşamak istedim. Varlıklarımın kaynaklarıma eşit olmaması belki bundandır.

Dönemi zararla kapatsam da pişman olmadım. Kimse bilmez ama sevginin olduğu yerde zarar olsa da, bir gün mutlaka kâra geçilir.

Bildim ki bu hayat benim, anladım ki her şey boş, kalıplaşmış kurallar yok, sadece ben varım bana ait olan hayatta, cebimde umutlarım, yanımda sevdiklerim.

<ı>“ NEYİ YAŞAMAK İSTİYORSAN ONU YAŞA

<ı>

<ı>Öyle bir hayat yaşıyorum ki,

<ı>Cenneti de gördüm cehennemi de.

<ı>Öyle bir aşk yaşadım ki,

<ı>Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.

<ı>Bazıları seyrederken hayatı en önden,

<ı>Kendime bir sahne buldum, oynadım.

<ı>Öyle bir rol vermişler ki ,

<ı>Okudum okudum anlamadım.

<ı>Kendi kendime konuştum bazen evimde,

<ı>Hem kızdım, hem güldüm halime.

<ı>Sonra dedim ki “ Söz ver kendine”,

<ı>Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin.

<ı>Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin.

<ı>Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.

<ı>Öyle bir hayat yaşadım ki,

<ı>Son yolculukları erken tanıdım.

<ı>Öyle çok değerliymiş ki zaman,

<ı>Hep acele etmem bundan, anladım.

<ı>

<ı> Nietzsche<ı> ‘’

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..