Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Daha çok sevilecek..

Daha çok sevilecek..
 

24 Ocak kararlarını uygulamak adına, ülkede Amerika tarafından oluşturulan sağ-sol siyasi terör manifold'u sonucunda 12 Eylülde hem sağda, hem de solda idam edilen gencecik, pırıl pırıl insanların geleceklerine oldu ne olduysa..
Amaç, sol'u susturmak olduğu için, kamuoyuna göstermelik sağ görüşlü gençler de idam edilmiştir boşu boşuna..
Özellikle de sol görüşlü gençlerin yaşam hakları ellerinden alınmıştır..
Neden.?
Kapitalizm'e karşı oldukları için..
Marks felsefesini savundukları için..

Ee, uygulanmak istenen kapitalizm düzeni şimdilerde çökmek, ölmek üzeredir..
Peki, kim ödeyecek idam edilen fidanların yaşam hakkı bedellerini.!

Amerika' daki ekonomik krize seviniyorum..
Kriz'in daha da büyümesini, hatta ekonomik bunalıma geçip, depremler olmasını istiyorum yer, yer..
Şimdilerde Avrupa ülkelerini etkileyen krizin tüm dünya ülkelerine sıçramasını istiyorum..

Sıçrasın ki, insanlar her gücün kapitalden geçmediğini görsünler, yaşasınlar..

Ülkemizde, kapitalizmin henüz geçiş dönemlerinde çoğu insanlar gibi ben de iç dünyamın dışına çıkarak 3 yıl kapitalin esiri gibi yaşamıştım..
Kısa sürede doğruyu görerek, kapitalin tıpkı engerek yılanı gibi olduğunu hissettim ve yaşamıma sanat ruhumu katarak devam ettim ve ediyorum..

İş hayatıma da aynı dengeyi kurmaya çalışıyorum..
Başka yapacak mesleğim olmadığı için tekstil alanında faaliyet gösteriyorum..
Sanat ruhumun bana kazandırdığı iç dünyamın renklerini iş hayatıma yansıtmaya çalışıyorum.. Zaman, zaman işimle dalga geçiyorum, daha doğrusu işimi eğlenerek yapmaya çalışıyorum..
Böyle daha keyif veriyor bana..
Dolayısıyla da ideallerime geniş zamana yayarak hem de yaşamımdan zevk alarak ulaşmaya çalışıyorum..

Toplumda kopan ilişkilerin yerine konulması için kapitalizmin çöküşü şarttır..
Eskilere geri gönülmeyi kimse istememelidir, lakin güzel insanı değerlerimizi tekrar kazanılması adına ve paranın amaç değil, araç olduğunu anlaşılması adına mutlaka ekonomik depremler yaşanmalıdır..

Yaşanmalı ve hayatımızın sanat gücünün katılımıyla güzelleşeceğine de inananılmalıdır..
Kapital kazanımın ucuna azıcık sanat ruhunu katarak kazanıldığında hayatın daha keyifli olduğu görülecektir..
Elbetteki yaşam süreci var olduğu sürece kapital gerekli bir araçtır fakat bu araçı sanat empatilerle süslenmeli ve eğlenceli hale dönüştürülmelidir..

Genelleme yapmak istemiyorum ama çoğu insan, yaşanan bu ekonomik global krizden üzülürken, ben seviniyorum arkadaşlar..
Hemde çok..
Kemençe çalarım Amerika' daki bankaların çöküşlerine..
Çünkü bu aşamadan sonra sanat gücü ortaya çıkacağı için seviniyorum..
Tiyatro önemsenecek..
Müzik daha çok sevilecek..
Resimler daha çok çizilecek..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..