Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Daha ne bekliyoruz

Daha ne bekliyoruz
 

Kanla boğulduk artık. Nasıl bir mekanizmadır ki hemen terör zirvesi yapılmıyorda, akşam saat 20.00 bekleniyor. Bu nasıl bir soğukkanlılık gösterisidir. Bu nasıl bir savaşa gitmedir Ben geliyorum diyerek. Düşmanın tuzaklar kurmasına olanak verecek gevşeklik askerlerimizin öldürülmesine yol açıyor. Artık canımıza tak etti. Top yekün bir savaşla temizlensin bu pislikler. Sınırımıza bu kadar yakın gerçekleşen saldırılara, askerlerimizi kaçırmalara nasıl izin veriliyor. GÖSTER TÜRKİYEM GÜCÜNÜ. Bir kurtuluş savaşı vermenin zamanı gelmedimi hala. Çocuklarımızın yanında olmak istiyorum. BİR SİLAHTA BANA VERİN.

Artık yatağımda rahat uyumak bana haramdır. Boğazımdan geçen lokma rahat geçmeyecek artık. Askerlerimizin kanlarıyla gölge düşürülen ülkemin üstündeki bu karanlık bulutları kaldırmadan gülmek yasak bana. Tükürüğümüzle boğacağımız bir eşkiya sürüsünün arkasında duran ülkelerde ağzının payını alsın bu milli şahlanıştan. Artık soğukkanlı olmak istemiyoruz. Sıcak şehit kanlarımız akıyor, kurtuluş savaşı tüm dünyaya örnek olmuş bir milletin askerleri kaçırılıyor. Nasıl soğukkanlı olmamız bekleniyor. Yeter artık. Geliyoruz diyerek askerlerimizin tuzakların içinde ölmesine daha ne kadar izin vereceğiz. HADİ TÜRKİYE'M, BEKLENEN MARŞLARI DUYMAK İSTİYORUM ARTIK. Kahraman bir milletin çocuklarının şahlanmasını, ve damarlarımızdaki asil kanın patlayarak düşmanı boğmasını istiyorum artık.

Fotoğraf yüreğimizin sesi Milliyet.com.tr.den.

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..