Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '13

 
Kategori
Anılar
 

Dalgalarda yürüdüğümüz yolculuk

Dalgalarda yürüdüğümüz yolculuk
 

Dalgalar


Kendimize ait zamanların bir bölümünün bittiğine şahit olmak bizi derinden etkiliyor. Esasen bu acı etkisi altında kaldığımız bir şeyin bitişinin verdiği hüzün mü bilinmez. Gergin zamanların olumsuz etkisinin yılgınlığı ve bıkkınlığı elbette ki kötü duygular, ancak uzaktan sahilden gelen müzik sesleri içimde ister istemez güzel duygular uyandırıyor.

Dalga sesleri ile uyuduğum bu odada artık başkalarının nefesleri olacak. Bu evin yeni sahipleri geçici mekanlarına yerleşip yeni bir hevesle yaşamlarına devam edecekler. Solumdaki karanlığa gömülmüş ev de yeni sahiplerini bekliyor, bizim bu mütevazi evimiz gibi değil elbette. O görkemli evin hiç sahibi olmadı aslında, belki önünde uzayan giden çam ağacı o evin sahibidir kimbilir.

Çemberin içinde mi dışında mıyız? Elbette nefes aldığımız sürece umudumuz var, dairenin içindeyiz. Bizi biz yapan herhailimizdir. Bağlantılarımız bizim uydularımız kendi çemberimizde.

Gökyüzündeki uçağı görünce farklı kaderlerin birarada yolculuk yaptığını düşünüyorum.  Denizden ziyade geceleri dalga seslerini seviyorum. Çünkü onlar denizin sözcükleri suyun hareketlendiği hallerdir.

Uzak ve yakın yıldızların arasından yeniden bir uçak geçiyor. Sesini duyuyorum. Kendini bir şey sanıp yıldızlarda görenlere elveda, sevip sevmediklerimiz, değer verip değer görmediklerimiz, kahkahalarımız, gözyaşlarımız hepsine elveda, kızgınlıklarımız, küskünlüklerimiz, yaşananlar elveda, benim için hiçbir anlamı olmayanlara elveda, kurnaz tilki gibi davranıp yüzüne gülüp arkadan iş çevirenlere çoktan elveda, acı ve umutsuzluklara elveda, hepinizi dalgalara emanet ediyorum.

Güzel mavi gökyüzüne ve masmavi denize selam olsun, giderayak en sevdiğim köşeme selam olsun, burada sevdiğim sardunyalara merhaba, ışığa, umuda sevgiye selam olsun.

Sevdiklerimizi özledik, buralar sevdiğimiz yerlerdi, çoğunlukla özleriz güzel anıları kıymetli mücevherler gibi, özledik bulamadığımız gönül dostluğunu buralarda.

Sessiz çığlıklar vardır, yüreklerde kopar kimse bilemez, sessiz sözler vardır anlaşılmaz, sessiz şarkılar vardır melodisi ruhundaki ritimdir, sessiz ve sözsüz bakışlar vardır. Öyle sözler sesler vardır ki sessiz gözyaşları gibi, damlaları akar acı acı. Sessizdir başlangıçlar ve bitişler, sessiz başlar sessiz biter. 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..