Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Darbe anayasasına "hayır" kampanyası

Sevgili Milliyet Okurları

Şayet gözünüzden kaçarsa diye bildirmek istedim. Hepimizin geçmişi, bugünü ve geleceğini sıkıyönetim anlayışı içinde heba eden ve ülkemizi karanlık çarkın içinde sıkıştıran, 12 Eylül Darbe Dönemi Anayasasının, malesef %82 "EVET" ile kabul edilmesinin yıldönümü nedeniyle, bazı sivil kuruluşlar, "sembolik" olarak da olsa, ülke genelinde bir kampanya başlattı.

"12 EYLÜL DARBE DÖNEMİ " devam ediyor ortak kanısıyla, bu darbeci ve güdümlü yönetimi tüm halkın KABUL ETMEDİĞİNİ siyasi vs tüm ülke yöneticililerine duyurmak için bize bir fırsat sunuyor.

Lütfen ilgili haberi internet ve gazeteler yoluyla okuyun. İsterseniz, yarından itibaren şehirlerin belli bölgelerine kurulan sandıklarda, isterseniz internet yoluyla, DARBE ANAYASASINA HAYIR'A oy verin.

İnternet adresi:darbedevamediyor

 
Toplam blog
: 103
: 8825
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

İngilizce Öğretmeniyim. Ek olarak makale, kitap çevirisi yapıyorum. Antalyanın bir yerel gazetesinde..