Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Dediklerin oldu mu?

Dediklerin oldu mu?
 

Dediklerin Oldu Mu


Belki bir gün bin ayda gelir diyerek durdum
Yıla olduysa fayda mevsim sayarak sordum
Geçti mi ki hiç kayda kafam ayarak yordum
Acaba bekliyor mu dediklerin oldu mu?
 
Hatam değildin lakin içten içe darıldım
Olmadı ahval sakin dolu hiçe karıldım
Aranmaz oldu yakın işe güce sarıldım
Acaba bekliyor mu dediklerin oldu mu?
 
Sürura göz attığın sadaktan çıkan ok mu
Kimdi sana kattığın vuslata bakan çok mu
Arada bir çattığın gönlüne akan yok mu
Acaba bekliyor mu dediklerin oldu mu?
 
Foramıydı ettiğim evvel içimde zaman 
Anısında bittiğim hep mi seçimde yaman 
İnleyerek ittiğim sa/kim geçimde aman
Acaba bekliyor mu dediklerin oldu mu?
 
Koparttığın kan gülün her elin batıyor mu
Peyderpey canda zülün er yelin yatıyor mu
Sararttığın ben tülün göz selin katıyor mu
Acaba bekliyor mu dediklerin oldu mu?
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..