Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Değerli Milliyet Blog Yazarları!

Değerli Milliyet Blog Yazarları!
 

Karikatürüst, Yazar ve Şair Mehmet Celalettin Avus


Pazar akşamı Sayın Ahmet Balcı'dan Mahmut Celal (Mehmet Celalettin Avus) Beyin Cerrahpaşa Hastanesinde yatıyor olduğuna dair bir mesaj aldım. (Ahmet Bey, Celal Beyle ilgili bu haberi paylaştığınız için size çok teşekkür ederim.) Kendisine geri döndüğümde Celal Beyin karaciğerinden rahatsız olduğunu ve bir kaç gündür hastanede yattığını öğrendim.

Celal Beyi, tıpkı sizler gibi, yazılarından, yaptığı yorumlardan ve çizdiği karikatürlerden tanıyorum.. Hasta haberini alınca çok üzüldüm. Ahmet Beye cevabımda da yazdığım gibi, Allah izin verir de bir mani çıkmazsa sabah olur olmaz, doğru, Celal Beyi hastanede ziyaret etmeye karar verdim.

Dün nasip oldu kendisini ziyaret ettim. Şaşırdı ve sevindi. Birbirimizle ilk kez karşılaşıyorduk onun için önce kendimi tanıttım.. Adımı söylesemde beni ilk kez gördüğü için; ''Sabiha Hanım, sizi gözlüklü bildiğim için tanıyamadım'' dedi.. Haklıydı. Daha önce hiç karşılaşmamıştık. Malesef kısmet dün ve hastanedeymiş...

Ama en yakın zamanda tabii hastane dışında, sağlığına kavuşmuş olarak kendisini tekrar görmek istediğimi yinelemek istiyorum.. Bir kez daha Avus Ailesine ve Celal (Mehmet Celalettin Avus) Beye büyük geçmiş olsun diyor, Allah'tan acil şifalar diliyorum..

Malum rahatsız olduğu için kendisini yormamak adına yanında 5 dk. kalabildim. Zaten doktoru da ama telefon da ama yüz yüze fazlasına müsade etmiyormuş..

Celal Beye; ''sizin için yapabileceğim bir şey var mı?'' diye sorduğumda teşekkür etti ve ''herkese çok selam'' söyledi.

Şifa dualarımız sizinle Celal Bey, bir an önce aramıza dönmenizi sabırsızlıkla bekliyoruz..

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

*****

Çok Özel Gönül Notum:

Bu blog Celal Beyin selamını sizlere iletmek içindi!...

Celal Avus Milliyet Blog: http://blog.milliyet.com.tr/celalavus

Celal Avus Beyin Özel Sitesi: http://www.mamutistan.com/k1/id10.htm

*****

Sevgili Mehmet Celalettin Avus Beyefendiye Gelen; ''Geçmiş Olsun'' Yorumları:

bence de
sizin hareketiniz hem nobellik hem oskarlik Saglik ve saygiyla

Newyorker/sade vatandas

**

Sağlığın kıymetini,
Hastalanınca öğreniyoruz. Aracılığınızla, Celal beye geçmiş olsun diyor, şifalar diliyorum. İnsani bir görev yapmışsınız, hastane ziyaretiyle...Kişilerin notları bu gibi durumlarda veriliyor. Bu zarif hareketinizden dolayı sizi de kutlarım. Selam ve sevgiler...

Yurdagül Alkan-Gülalkan

**

Bu gün düşündüm...
Bu gün aklıma gelmişti. Hiç sesi çıkmıyor diye düşünmüştüm. Kendisine şifalar diliyorum, dilerim en kısa zamanda davetsiz misafirini gönderir. Sizin aracılığınız ile de sevgilerimizi, selamlarımızı iletmek isterim... Size de sevgi ve saygıyla...

Haluk Seki

**

Sevgili Sabiha RANA Hanımefendi,
yazınızla bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler . Sayın Avus'a geçmiş olsuni acil şifalar diliyorum . Blog nobel ödülünden bilgim yoktu, sizin adayınız benimde adayım . Tekrar bilgilendirmeniz için teşekkürlerimle, sağlıklı nice yıllar diliyorum . Sevgi ve saygılarımla .

Sema Tapan

**

Celalettin bey,
naif, kimseyi kırmamaya özen gösteren çok yönlü bir yazarımızdır. Kendisine geçmiş olsun der, bir an önce aramıza dönmesini dilerim. Siz de gerçek bir melek gibi her tarafa yetişiyorsunuz. Sizi de kutlarım Sabiha hanım. Saygı ve selamlarımla.

Erol Işık

**

Dün,
Öğle saatlerinde telefonla aramıştım ama bahsettiğiniz nedenlerle görüşmem mümkün olamadı maalesef. Sayfanız aracılığyla büyük ustamıza acil şifalar dileğimi tekrarlıyor, size de herdaim sergilediğiniz ve hiç kimseden esirgemediğiniz dostça yaklaşımlarınız için teşekkürü bir borç biliyorum.. Selamlar..

Arif ÖĞÜTÇÜ

**

Merhaba
Celal beye geçmiş olsun... Acil şifalar dilerim... Eminim sizin ziyaretiniz de şifa olacaktır ona... Yaşama sevinci değil mi her tür şifanın başı...

KUYUCAK

**

en kısa zamanda;
eskisi gibi sağlıklı olarak aramıza katılması dileğimdir, acil şiflar. Rana hanım sizi yüreğinizden melekler öpmüş. Esenlikle.

Portakal Çiçeği

**

Çok anlamlı
Çok hoş bir harekette bulunmuşsunuz, sizi tebrik ediyorum, beyfendiye de şifalar diliyorum... Keşke herkesin yüreği sizin gibi olsa... Çok anlamlı bir ziyaret... Selamlar, saygılar...

Eray Ergün

**

Geçmiş olsun
Şimdiye kadar ne Celal beye ne de size yorum yazdım.Ama hep sempatiyle takip ettim yazılarınızı. Celal beye geçmiş olsun diyorum, en kısa zamanda aramıza dönmesi dileğiyle...Sizi de yürekten kutluyorum ince davranışınızdan ve burada paylaştığınız için..Sevgilerimle.

Leylim.

**

Kısa zamanda
yeniden sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum değerli arkadaş. Dost selamlarım ve sevgilerimle.

pirmete

**

Celal Bey.
Celal beye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım bir an evvel sağlığına kavuşur. Sizi de kutluyorum bu anlamlı davranışınızdan ve bizleri de hberdar ettiğinizden dolayı. Dost, dar günde belli olurmuş sözü anlam bulmuş ziyaretinizle.

Ayrıntıda gezinmek

**

Ziyaret ettim.
Mamut Abiyle şakalaştık. İyi gördüm kendisini. Herkese selamı var.

Ahmet Balcı

**

Merhaba...
Celal ağabeyime acil şifalar diliyorum. Benim de pazar günü haberim oldu, en yakın zamanda tekrar aramıza dönmesini diliyorum... Ayrıca Sabiha Hanım size duyarlılığınız için teşekkür ederim. Saygılar...

M.Talip Girgin

**

Geçmiş olsun.
Sevgili Celal kardeşime geçmiş olsun, acil şifalar... En son Büyükada toplantısında beraberdik. Katılan arkadaşlarımız hatırlayacaktır gecemize renk katmıştı. Yeniden birarada olacağımıza inanıyorum. Sevgili Sabiha hanım, size de çok teşekkür ediyorum. Selam, saygı ve sevgilerimle...

İlyas Bayram

**

Geçmiş olsun
Allah acil şifalar versin.

Mehmet Oyan

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..