Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Değil

Geç mi kaldım?

Lütfen birisi şu müziği değiştirebilir mi, daha canlı, tempolu, lütfen; böyle olmuyor ama, işimiz çok, zaman yetersiz, eksik kalıyoruz. 

Telefonda söylediler, babanız hastaymış, hemen eve....

Bir yanlışlık olmalı, benim babam....kim söyledi, isim verdi mi, nereden arıyormuş, bu arada saat kaç, günlerden ne, kuzum biz hangi yıldayız, sen kimsin?! Ben burada ne yapıyorum? Bu ses, ayna nerde, bu yüz, bu bakış, bu bu bu bu hangi dünya?!

Geç kaldın tabiii!....

O gitti bile. Seni bekledi bekledi bekledi.....Bu bizimki yine geç kalacak, dedi, benim o kadar vaktim yok, sonra nasılsa görüşürüz, zaman dediğin nedir ki, hooop, her şey bitmiş. Önemli olan final değil mi, finale kalmak ve ....

Diğerleri, hepsi geldi, bir sen ...

Müziği bir türlü değiştiremediler, suçlu onlar. Dediklerimi yapamadılar, zaman yetersizdi, olmadı. Olmayınca kaldım o zaman. Zaman aldırmadı bize. Tekrar baştan aldık. Bu sefer müziği ben ayarladım, oyuncuları, sahneyi, hatta seyircileri bile, iyi seyirlik oldu, zaman geçmiş.

Giden gitmiş diyorsun.

Bunun sonrası yok mu, ona yetişirim. Bütün benlerimi toplar gelirim. Hepimiz neyimiz varsa koyarız ortaya, o zaman babam naz yapmaz, o da kendini koyar ortaya; oh, zamanın keyfine varırız, varırız ama değil mi, varsınız?

Değil.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..