Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Deh deh deeeeh!... İmge sarı bir şarkıydı

Deh deh deeeeh!... İmge sarı bir şarkıydı
 

Beni sırtından atsan, ezip geçsen, gitsen, ardından boş gözlerle baksam....


Geyik oradaydı. Adam anlatıyordu. Geyik kadına bakıyordu. Kadın gözünü boynuzlardan alamıyordu. İmge sarı bir şarkıydı.

Savaş vardı, ilk adamı savaşta kaybolmuştu kadının ve adamın da bir bacağı gitmişti savaşta; ikisinin de kayıpları vardı; ben kanepede uzanmış seyrediyordum, hayatıma bu saatler için bir anlam katmak adına.

Yaşadım diyebilmek için!...

Bir kadının hayatı boyunca gerçek manada kaç adamı olur?

Aynı soruyu adam için sorsak? Adam o bire, ona razı; o, onun hayatına girdi ve....Çıkmasın istiyor, ne olursa olsun, onda kalsın....Ya o küçük kız?

Ben burada kalmak istiyorum!..

Geyik, o geyik gölü yüzerek geçiyordu ve at, o at onu takip ediyordu ve kadın, o atın üstündeydi, göldü, hep birlikte yüzüyorlardı; sonsuzlukta....

Anlamamıştım, o adam diğer kadınla....Yine anlamamıştım, o kadın öteki adamla...

1. Not: Seçiyorum, seçtiğim filmlerin içine giriyorum; gülme, bazen geyik oluyorum, bazen at; kahramanlar hep az ötemde.

2. Not:

Salı, diyordu kadın

salıları seninim

diğer günler doğanın

geyik ve atın

kendimin ve kızımın;

salı,

niye salı,

işte salı.

Ş.Y.

3. Not: Tutku isimli filmden sonraki halim, döküldü, topluyorum.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..