Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Demek ki ihtiyaç var

Demek ki ihtiyaç var
 

google`dan aldim


Bazi gazeteler yayinladiklari haberlerin altina okuyucularin ne dusundugunu yazmasi, okuyucuya deger verdigini gostermesi icin yorum bolumu koymuslar. Buraya bazen ben de yorumalarda bulunuyorum. Gayet guzel bir calisma gazete okuyucuyu da dikkate aldigini gosteriyor.

Bazen oyle yorumlar var ki bir ya da iki kelimelik, bunlari okuyunca vay be diyorum okur iki kelimede derdini anlatmis. Koseyi hazirlayanlar da bu iki kelimelik yorumu yayinlayarak, okuyucunun katkisini dikkate almislar. Demek ki gazetenin o iki kelimelik yoruma ihtiyaci var, yoksa bir cumle dahi kurmaya gerek duymamis okuru ciddiye almaz.

Belki de ben yanlis dusunuyorum. karsilikli anlasilabilindikten sonra tek kelimelik yorum olsa ne olur bir paragraflik yorum yazilsa ne olur.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...