Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Milli Siyasi Gazete'ye teşekkürler..

Milli Siyasi Gazete'ye teşekkürler..
 

http://kurumsal.milliyet.com.tr


Hangi gazete sizce ençok internette tıklanan gazete? Hangi gazetenin en popüler blog sayfası vardır? Hangi gazetede en çarpıcı ve gerçek haberler vardır?
Tabii ki Milliyet Gazetesi'nde. Kim ne derse desin bu böyle. İster yalakalık yapıyor deyin, ister reyting almak için yapıyor deyin. Hiçbirini kabul etmiyorum ve aynı fikirlerimle devam edeceğimi belirtirim.

Sabah işyerime geldiğim zaman bilgisayarımı açınca direk Milliyet Gazetesi'nin haberlerini açıp okuyorum. Diğer gazete haberlerini hep en sona akşama doğru saklıyorum. Daha doğrusu ihtiyaç duymuyorum. Bence gün içinde en hızlı şekilde güncellenen sayfa Milliyet'in gazetesi Milletin gazetesi. Diğer sayfalara baktığımda öğlenden sonra sabahki haberlerin aynısını görüyorum. Güncelleme falan yok. Haberler artık kokmaya başlamış:))

Üstelik Milliyet Blog gibi bir yazarlık ve paylaşım platformunu da bünyesinde barındırıyor. Bir bakıp inceleyin. Hangi gazetenin internet sayfasında blog bölümü var? Bakın inceleyin. Ben hiç rastlamadım. İşte gerçekler bundan ibarettir. İyi ki Milliyet var ve iyi ki Milliyet Blog var. Yoksa birbirimizi burada nasıl bulabilirdik. Bence çok büyük bir oluşumdur bu. Şimdi sizlere Milliyet Gazetesi'nin kuruluşundan bugüne kadar hangi oluşumlardan geçtiğini yazmak istiyorum. Bu yazdığım tarihi bilgileri Milliyet'in kendi sayfasından aynen değiştirmeden kopyalayıp yapıştırdım. Başkaları gibi sahteliklerin ardına saklanarak sanki kendi yazdıklarıymış gibi göstermek bana yakışmaz. Bu konu hakkında birbirinizle yaptığınız destek-i yorumlaşmalarınızı tek tek okudum sevgili blog arkadaşımız OynamıYorum'un " http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=117543 - Sahtekar Blog Yazarları - adlı bloğunda. Hepsi fevkalâde yorumlar. Desteğiniz eksik olmasın İnşaallah.

Tarihçe

Milliyet Gazetesi Ali Naci Karacan tarafından 3 Mayıs 1950 yılında, Nuri Akça Matbaası'nda çıkarılır. İlk yılların yazı kadrosunda, Refik Halit Karay, Bedii Faik, Tarık Buğra, Peyami Safa, Refi Cevat Ulunay gibi imzalar bulunmaktadır.

Milliyet' in kendi tesislerindeki ilk sayısı 1 Ekim 1954 tarihinde yayınlanır. Gazetenin yeni logosunu, Milliyet' in baskı teknolojisi dalındaki " kurt " elemanı İrfan Usta (Başar) tasarlar ve gerçekleştirir.

O tarihe kadar, Milliyet logosunun altında "Müstakil Siyasi Gazete" yazmaktadır. Bu yazı değiştirilerek yerine " Halk Gazetesi " ibaresi konulur.

1960 yılına kadar Ali Naci Karacan’ın şahsi şirketi olan Milliyet, Milliyet Gazetecilik A.Ş.’nin kurulması ile anonim şirket haline dönüştürülür.

Molla Fenari Sokak'taki tesisler yetersiz hale gelince, 27 Şubat 1964 tarihinde, Nuruosmaniye'de üçüncü binasının temeli atılır. 24 Aralık 1968 Salı günü burada yayınlanmaya başlar. 1972 yılında ofset tekniği ile basılmaya başlayan Milliyet, benimsediği ilkeler doğrultusunda basının " promosyon politikasının " yönünü değiştirerek promosyonda kültürel hizmetlere üstünlük veren tutumunu sürdürür. 20 Temmuz 1979'da gazetenin sahibi Aydın Doğan olmuştur. 1990'lı yıllara gelindiğinde Milliyet, tiraj kaygısı olmayan " Güvenilir Gazete " imajı ile okurunun karşısındadır.

23 Ağustos 1993 tarihinde yeni binasına taşınan Milliyet, grup kuruluşlarıyla beraber 6 Ekim 1993 tarihinden itibaren kendi malı olan İstanbul Bağcılar’daki Doğan Medya Center Binasında hizmet vermeye devam etmektedir. 1994 Yılından itibaren Milliyet logosunun altında Basında Güven yazmaktadır.

2003 yılı sonunda Posta, Radikal, Fanatik gazetelerini çıkaran Simge Yayıncılık ve Dağıtım A.Ş. ile devir alma yolu ile birleşilmiş ve şirket ismi Doğan Gazetecilik A.Ş. olarak değiştirilmiştir.

Kaynak Alıntı : http://kurumsal.milliyet.com.tr/kurum_profili_menu_1.asp ' dir.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..