Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Magazin
 

Deniz Akkaya'nın Hançere Karşı Gücü

Deniz Akkaya'nın Hançere Karşı Gücü
 

Güçlü ve güzel kadın !


Deniz Akkaya'yı bir televizyon programında izledim, Armağan Çağlayan ile katılmıştı programa, gereksiz yere yaptırdığı ekstra estetikler dışında aslında çok güzel bir kadın, gözlerindeki hüzün derinlerden yansıyordu biraz, belli ki bu konuda konuşmak istemiyordu, inançlı bir insan olduğunu biliyorum. Aslında çok güzel mesajlar verdi , anlayana !!!

"Herşey herkes için, i nsanların başına olmadık işler geliyor, kaza geçiriyorlar, uzuvlarını, sevdiklerini, işlerini, statülerini kaybediyorlar. Bu yaşanılanlar bir neden dolayısıyla oluyor. Allah'a gönülden inanan biri bilir ki, sonu aydınlık olacaktır".

Güneşi balçıkla kaplayamazsınız, masumu cezalandıramazsınız, mazlumun gönül ateşi, zalimi er ya da geç yakacaktır.

Deniz Akkaya güçlü, çok güçlü bir insan , onu çok güzel günler bekliyor, daha sağlam karakterli, onu gerçekten sevecek bir erkekle karşılaşıp, mutlu bir yuvası olmasını diliyorum.

Yazımı İbrahim Hakkı -ı Erzurimi Hazretlerinin Meşhur manzumesinden bir dizeyle bitiriyorum; bu tüm zulüme ve haksızlığa uğramışlar içindir.

"Deme şu niçin şöyle

Yerincedir ol öyle

Bak sonunu seyreyle

Mevlam görelim neyler

Neylerse güzel eyler.

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..