Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Deprem kuşu

Deprem kuşu
 

....capon işi "deprem kuşu"...


Ne ehliyetim ne arabam olmadığından, taksi parası vermek te işime gelmediğinden, Türkbükü'ndeki komşularım Ergun bey ve Ayşe hanım, bu gün bendeniz cennet kuşunu Gölköy plajına götürdü.
Çay bahçesinde otururken, baktım elinde plastik bir kuşla seyyar satıcı geçiyor. Çağırdım, geldi.
-Ne bu?
-Ötüyor abi!
"Niye ötüyor, nasıl, neden, niçin ötüyor, kime ötüyor?" diye sorguya başlayınca, ağacın dalına konmuş pozundaki kuşu masaya koyup, kibrit kutusunu attı. Kuş hemen çığlık çığlığa ötmeye başladı. Böyle manyak şeylere meraklıyımdır...
-Kaç para bu?
-15 ama sen 12 ver, bi tane kaldı.
-5 papel veririm!
-Olmaz abi, ben sekize alıyorum.
Çıkardım cüzdandan 10 papel, "kaybol!" dedim. Hemen kayboldu çocuk.

Masaya koydum kuşu, ne yapsam ötüyor! Çayı karıştırırken bile öttü...Yahu karıncalara, köpeklere lüzum yok, koy bu kuşu zelzele olunca öter be!" diye söylenirken, yan masadaki yaşlı kadın, "zaten 'deprem kuşu' diye satıyorlar bunları" dedi.

Balkona koydum, artık "deprem dede"ye falan ihtiyacım kalmadı. Deprem olursa kuş ötecek. Bendeniz, hemen kaçacağım.

Lakin rüzgar esse kuş ötüyor, kediler toplanıyor. Bendeniz, evden kaçıyorum!

Eminim , bu capon icadı her şeye ötecek... Bir tek deprem olursa ötmeyecek!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..