Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Dergâh

Dergâh
 

Bir deniz düşledim...


Özüm özüme karşı eyvah ki eyvah!

Sağım solum dört duvar, kapısı yok bir dergâh.


Nice güzeller sevdim, ellerin oldu,

Bir elim boş kaldı, bir elim bade,

Yollara girdim, yollardan çıktım,

Yolunu yitirmiş bir gönülzede...


Bir deniz düşledim, damla soyundum,

Tenime hükmettim, renge boyandım,

Sırtımda kaç bıçak durup saymadım,

Bir dergâh ki, tanrılardan azade.


Kundakçı akreplerle ateşten bir çemberde,

Yansam mı, yanmasam mı derdim günüm bir soru,

Suda saman çöpünde asılıp duran biri,

Serseri makamında, Datça’da bir beyzade...


Özüm özüme karşı, eyvah ki eyvah!

Sağım solum dört duvar, kapısı yok bir dergâh…

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..