Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Derste tespih çekerdi Şevval Sam..

Derste tespih çekerdi Şevval Sam..
 

Meraba Şevval .. 

Nasılsın, iyi misin? İyi olmanı yüce Tanrıdan niyaz ederim.. Annen nasıl?, Selam eder, ellerinden öperim.. Oğlun Tarık Emir'e selam eder, gözlerinden öperim.. 

Ee daha daha nasılsın Şevval Sam? 

Beni soracak olursan, ben de iyiyim, sağlığına duacıyım.. Bu akşam "Pazar Ertesi" programına geliyorum yine.."Arabesk" adlı albümünü aldım, imzanı alacağım.. 

Yorumcululuğun çeşitliliği seni daha da farklılaştırdığını biliyorsun değil mi? Evet, sen farklısın Şevval.. Bilmem kaç dil'de, kaç lehçe'de Türkü ve Şarkılar söylüyorsun.. 

Ama sana en çok, ha bizum Karadeniz Türküleri söylemek yakişiyur.. Önemli şeylerun altini çizduğumuz gibi, bu konunun altini da çizeyirum.. 

Bak Şevval, senden bir söz almak istiyorum.. İkinci Karadeniz albümünü yapmanı istiyorum.. Daha doğrusu rica ediyorum.. 

Eğer bu dileğime söz vermezsen, okul yıllarında derste tespih çektiğini ve14 yaşında Okul gazetesi için ropörtaj yapmaya gittiğin Metin'e yemeğe çıkma teklifinde bulunduğunu herkese ilan valla.. 

Ona göre kardeşim, karar senin.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..