Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Futbol
 

Devid De Souza gitti üzüldüm.

Devid De Souza gitti üzüldüm.
 

Devid De Souza Zico’nun takımı olan Flamangeyo gitti.

/Hani derler ya ‘’ Leyla Mecnuna kavuştu’’ ‘’Ferit Şirine ulaştı’’, ‘’Kerem Aslıya’’ gitti.

/Zico da aşığına. Devid’ini aldı. Ben çok üzüldüm.

/Fenerbahçe Denizlide şampiyonluğu kaybetmiş. Transfer yapmak istiyor. Bir an da Lugano, Edu, Devid gelmişti.

/Takım geçen seneden sarsıntılı çıkmış. Ligler başladı. Devid çabalıyor bir şeyler yapmaya çalışıyor ama bizim Türk halkımız beğenmiyor. Fenerbahçe 100.yılında şampiyon oluyor. Bun da Tuncayın katkısı fazla idi ama Devid’din de kritik golleri vardı.

/Şampiyon Fenerbahçe Avrupa arenasına çıkıyor. Devid sahneye çıkıyor. Sevilla, İnter, Chealsea, Cska maçlarında attığı goller olay oldu. O attığı gollerden 1 tanesi o sezon en iyi 2.gol olarak gösterildi ve 1.liği son anda kaçırdı.

/Galatasaray maçlarındaki golleri ve yaptığı yengeç dansını bize sevdirdi.Onun yaptığını yapmaya çalıştık ama ne kadar başarabildik bilemiyorum.

/134 maça çıkmış Fenerbahçede. 64 gol atmış. Şimdi kalsaydı daha da atardı. Onun yeri Forvet bölgesiydi . Ama o hep başka yerlerde oynatıldı.

/Sakatlandığı anlar oldu. Daha fazla etkili olamamasının nedeni bunlardı.Bir şut çekerdi. Ağları sarsardı. Allah vergisi bu niteliği. Pasları düzgün değildi. Yarısı rakibe giderdi.

/Biz onun şut çekmesiyle, istediği zaman iyi oynamasıyla, sempatik davranışlarıyla, yengeç dansıyla, Galatasaray maçlarındaki golleri , asistleriyle, Şampiyonlar ligindeki golleriyle tanıdık.

/Seni seviyoruz Brezilyalı.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..