Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DEVLETİMİZ BAŞARAN OLMALI

Evet

Sevgili Türk Ulusumuz

Evet

 

Biraz siz de

Kımıldayınız artık ya

 

Devleti

Seçtiklerinize bırakıp gittiniz

Eğrisine

Doğrusuna karışmıyorsunuz

 

Çağdaş Ulus olmak bu değil

Çağdaşlık

Eğriye eğri

Doğruya doğru demekle başlar

 

Yönetene karışacaksınız yani

Karışmadığınız sürece

Her şeyden önce

Tam demokrasiyi yaşayamazsınız

Bunu yaşayamayınca da

Dilinizin ucuna geleni yutkunursunuz

Bugün olduğu gibi

 

Yaşam

Pahalılaştıkça pahalılaştı

Bir ihtiyacınızı almak istiyorsunuz

El yakıyor

Hem de öyle böyle değil

Cayır cayır yakıyor

 

Ben anlayamıyorum sizi

Neden

Kendi kendinize ağlayıp kalıyorsunuz

Bu durumlarda

 

Ben bu konuda

Size şunu söylüyorum

Devlete sesleneceksiniz

Düzelt bu yanlışı devletim diyeceksiniz

 

Bunu da

Bir sefer söyleyip kalmayacaksınız

Sonuna kadar devam edecek seslenişiniz

 

Biliyorsunuz mutlaka

Seçimle gelen iktidarlar

Sesli halktan çekinirler

Oy kaybına uğrayıp

Seçimi kaybedebilecekleri

Hiç akıllarından çıkmaz siyasi iktidarların

 

Onun için diyorum işte

Seslenin

Selenin

Seslenin

Susup kalmayın seslenin

 

Eksiklerimizi gidertelim

Çağa uygun yaşam yaşayalım

İşimiz gücümüz olsun

Sağlık sorunumuz olmasın

Asayiş sorunumuz bulunmasın

Güvenlikli olalım

 

Her konuda

İlişkilerimiz uygar ilişki olsun

Kavga gürültü asla yaşanmasın

Saygı

Her alanda en üst derecede görülsün

 

Kimse kimseye muhtaç olmasın

Teknik teknolojik gelişme tam yol alsın

Üretimimiz çoğalsın

Dış pazarlara yansıyalım

Döviz sıkıntısı yaşamayalım

 

Dış ülkelerle

Diplomasi çerçevesinde

Diplomasi diliyle konuşalım

Ve

Her devletle barışık yaşayalım

Savaş rezaletinden uzak duralım

 

Bilinsin ki

Çağdaş Türk Devleti

Barış üzerinde yol alacaktır

Savaşı önleyecektir

Savaşsız yaşamayı başaracaktır

 

Yani

Türk Devleti başaran olacaktır

 

Bunun için de

Konuya bilimsel bakacak

Sorunları gelişmeleri bilimle çözecektir

Samimiyeti elden bırakmayacaktır

Samimiyetin olduğu yerde

Gönül birliği

Dil birliği

El birliği

Akıl birliği

Düşünce birliği oluşur

Toplumsal yaşamın her alanında

Dengeli yol alınır

 

Ben diyorum işte

Başaran ol devletim

Türk Ulusunu sorunsuz bırak

Her türlü kötülüklerden koru

Güzelliklerle donat

 

Sevgilerim sizlerle olsun Ulusum

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..