Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Didem'in günlükleri 2016 Mart 02

Didem'in günlükleri 2016 Mart 02
 

Bugünün yazısı, bir gün geriden geliyor...Tam benim gibi: "şaşkın işi"

Şaşkınım tabi...

Lise yıllarımda ortaya çıkan miyop sorunum; ben gerektiği gibi gözlük kullanmayınca; geçen zaman içerisinde yanına Astigmat denilen mereti de alarak arttı da arttı...

Ben ne bileyim; herkes benim kadar görüyor zannediyorum; bana öğretilen tüm coğrafya ve fizik kurallarını hiçe sayarak, dünyayı ve tüm neseneleri tek boyutlu biliyorum...Ama geçen hafta sonu, evde çalışırken gözlüklerimi taktım ki...

O ne şaşkınlık?!...Meğerse benim ne kadar güzel ev eşyalarım varmış günlük?...Televizyona bir bakışım var; zannedersin böyle 70'li yıllarda falanız, mahallede ilk kez biz Tv almışız...Öyle bir hayret...

Sonra gözlüklerimla çıktım ki sokağa...Anam arabalar, tabelalar; hatta insanlar 3 boyutluymuş ya! Hem bir mutluluk kapladı içimi, hem de üzüldüm ne yalan söyleyeyim...

17 yaşımdan, 31 yaşıma kadar bir şekilde kaçtım şu gözlük takma hadisesinden. Ama artık kaçış yok; biliyorum. Zira, cep telefonu ekranını bile, aslında hafif bulanık görüyor olduğumu farkedince, bu gidişata son vermek gerektiğine emin oldum.

Bu hafta sonu, 1 sene aradan sonra tekrar göz doktoruna mecburi ziyaret...Adam bana, geçen sene gözlük yazarken: " 6 ay sonra mutlaka gel; bu verdiğim mercekler geçici, değiştireceğiz " dediydi ama kime söylüyor tabi!...İhmalkarlıkta Avrupa derecesi getiririm ben bu ülkeye ayol !

Yani senin anlayacağın günlük; bugünlerdeki gündemim, gözlerim...Aslında, görmeyerek yaşıyor olduğumu farkedişim ve bunun getirdiği şaşkınlık...Bir de şu gözlüklere tamamen alışabilsem benden güzeli yok ama, onu da başaracağız inşallah...

Allah başka keder vermesin

Sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 26
: 268
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1984 İstanbul doğumlu, önlisans mezunu; sanatçı babanın sanatçı parçası kızı... Hem anne, hem eş,..