Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

Didim'de Bekleyiş Bitti. Şimdi Güçleri Birleştirme Zamanı...

     Hepsi birbirinden değerli, CHP Didim Belediye Başkan aday adaylarının heyecanlı bekleyişi sona erdi. CHP Parti Meclisi, Didim’de Deniz Atabay’la devam dedi…

Aday adaylık süreci böylece sona ermiş oldu. Şimdi yeni bir süreç başlıyor ve bu süreç de; çok zorlu geçeceğe benziyor… Daha önceki yazımda da Didim Belediye Başkanlığının CHP açısından çantada keklik olmadığını belirtmiştim…

Şimdi gözler, AKP’nin Didim için belirleyeceği başkan adayına çevrilmiş durumda… AKP, Mümin Kamacı’yı mı yoksa Kadri Kabak’ı mı aday gösterecek. Ya da daha farklı bir adayla mı yarışacak…

Bazılarının belirttiği gibi CHP içinde bu yarıştan dolayı bir kırgınlığın, küslüğün olacağını düşünmüyorum… Aday adayları bu konuda görüşlerini sosyal medyada paylaşmaya başladılar… Aday adaylarından Mustafa Bekar, Sosyal Medya paylaşımında:

“Didim Belediye Başkan Adayımız Deniz Atabay olmuştur. Kendisini kutlar başarılar dilerim. Bizler CHP’ye gönül vermiş insanlar olarak, AKP kuşatmasına karşı bütün gücümüzle partimizin yanında olacağız.” demiştir.

Haydar Pınarbaşı’nın paylaşımı ise şöyle: Siyaset geçici bir heves, devrimcilik geçici bir durum değildir. Aday olarak belirlenen arkadaşımıza başarılar diliyorum. Didim’de CHP'nin kazanması için üzerimize düşeni yapacağız Doğru olan her yaklaşımın yanında olacağız. Son olarak; Hadi daha çok işimiz var... Bu daha başlangıç mücadeleye devam!

Başak Kamacı Budak’ın paylaşımı ise şöyle : “Bugünden itibaren hepimize düşen görev; Birleştirici, uzlaştırıcı bir anlayış ve ortak akılla Cumhuriyet Halk Partisi’nin Didim’de iktidarını yeniden daha güçlü bir biçimde inşa etmektir. Didim ve Partimiz için çalışmaya ve mücadele etmeye devam edeceğiz.”

     Aydın ilimizin Büyükşehir Belediyesi olması nedeniyle, partilerin ilçelerde alacağı oylar daha çok kıymetli hale gelmiştir. Aydın ilimizde MHP ittifak gereği, Büyükşehir Belediye Başkanı adayını geri çekerek; AKP adayını destekleme kararı almıştır. İYİ Parti’de ittifak gereği Aydın’da CHP adayını destekleme kararı almıştır… Görüldüğü gibi ilimizde ve ilçemizde seçimler ittifakların yarışı şeklinde olacak…

Elbette partilerin üst kademelerinin aldığı ittifak kararlarına partilerin tabanı ne derece de uyacak, bunu kestirebilmek oldukça zor… Aydın genelinde MHP tabanının AKP’ye yönelmeyeceğini düşünüyorum…

Diğer taraftan, Aydın ilimizde önemli oy potansiyeli olan HDP tabanının da bu ittifaklar karşısında tavrı ne olacak merak ediliyor…

     CHP Parti Meclisinin Atabay’la devam kararı ilçemize hayırlı olsun… Atabay’ın bu döneminde önemli sıkıntılar yaşandığı gibi bazı konularda da önemli dik duruşlar sergilendi. Belediye Meclisinde önemli sıkıntılar vardı. Kadro ve ekip oluşumunda da önemli sıkıntılar vardı. Atabay’ın yaşadıklarından önemli dersler çıkararak, Belediye Meclisi oluşumunda, kadrosunu kurma konusunda daha titiz olacağını düşünmek istiyoruz…

Didim yerel seçimi sadece Didim’i değil, Aydın Büyükşehir Belediyemizi ve dolayısıyla tüm ülkemizi ilgilendirecektir. Oylarımız hiçbir zaman bu kadar kıymetli olmamıştı. Şimdi dağılmanın değil, bütünleşmenin zamanıdır...

     CHP Parti Meclisince ilçemizde tekrar aday gösterilen A. Deniz Atabay’ı kutluyor ve başarılar diliyorum. Kazanan Didim ilçemiz olsun diyorum…

     

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..