Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

22 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Digiturk'e üye oldunuz yandınız!

Yıllardır Digitürk platformunun üyesiyim. Defalarca tayin olmama rağmen bu kanalı kullanmaktan asla vazgeçmedim.

Zaman zaman Adana’dan uzak kaldım evde hiç kullanılmadı ama parasını tıkır tıkır ödedim.

Yani uzun süreli ayrılsam da Adana dan Digitürk’ten ayrılmadım.

Bu platformdan bilinen kanalların Lig TV de sadece Fenerbahçe Galatasaray Beşiktaş Trabzonspor ve Bursa’nın yapacağı maçlara üyeyim.

Ayrıca Ulusal kanalların dışında çocuk ve belgesel kanallarına üyeyim.

Beni geçen yıl Temmuz ayında kapatmak için aradım, bana kapatmam için bazı teklifte bulundular. Fiyatı makul geldi kabul ettim.

Hesabımda otomatik ödeme talimatım var, hesabımdan tıkır tıkır tahsilleniyor, ancak zaman zaman hesapta yaşanan problemler nedeniyle otomatik ödeme talimatım yerine getirilemiyor.

Böyle bir durumda kurum tarafından gönderilen bir mesaj geliyor cep telefonuma.

Eğer Adana’da isem hemen en yakın bayiye veya bankaya gidiyor yatırmaya çalışıyorum. Değilsem döner dönmez yatırıyorum.

***

Dün akşam D Smart’ta yayınlanan Fenerbahçe Arsenal maçını seyretmek için çok kalabalık bir kafeye gittim. Sahibi Ömer Bey çok değerli bir dostumdur. Maç öncesi sohbet ettik.

Hem Digitürk’e hem de D Smart’a üye.

Benim üye olduğum kanalların hepsi onlarda da var.

Ne kadar ücret ödüyorsunuz dedim aylık 128 TL dedi şaşırdım, aklıma benim faturam geldi aylardır ayda 111,96 TL ödüyorum. Şaşırdım tabi çünkü bu kafe maç yayınlarında adam başı tam 15 TL ücret alıyor en az 50 kişi toplanıyor orada…

Bugüne kadar kuruma o kadar güvenim var ki faturalarıma bakmak hiç aklıma gelmedi. Eve döner dönmez kutuya atılmış hiç açılmamış faturalardan birini açtım baktım. 16.07.2013 tarihi son ödeme tarihi olan bir faturaydı.

Üye olduğum kanallara baktım benim hiç seyretmediğim spor kanalları var, ayrıca sadece Süper Lig de Fenerbahçe Beşiktaş Galatasaray Trabzonspor ve Bursa’nın maçlarını kapsayan maçlara üyeliğim var.

Şampiyonlar paketi diye de bir paket var ona bu saydığım takımlar şayet UEFA ve Şampiyonlar ligine katılırsa bu maçları seyretmek de benim hakkım. Bunun için tam 39 TL ödüyorum.

Ama gelin görün ki bu maçlar için D Smart yayın hakkına sahip yani ben Digitürk’e vermediği hizmet için bedel ödüyorum hem de aylardır.

***

Baktım faturalarıma gördüm ki ben her maçta en az 750 TL tahsilleyen bir kafeden daha fazla ücret ödüyorum. Dedim ki ben salak mıyım en iyisi iptal ettirmek…

Bugün spor kanallarına hatta Digitürk platformuna üyeliğimi iptal ettirmek için telefon açtım, yemin ediyorum bin pişman oldum.

Telefonu çeviriyorsunuz, önce soyadınızı onaylatıyorlar, bekliyorsunuz sonra otomatikman onu tuşla bunu tuşla diyorlar tuşluyorsunuz sonunda sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum diyorlar.

Bakın telefonumda kayıtları var silmedim, ilk önce 7 dakika sonra bağlanan müşteri temsilcisiyle 17 dakika konuştum derdimi talebimi anlattım. Sizi birine bağlıyorum dedi, telefon bağlantısı kesildi.

Hemen sonra bir daha aradım aynı yollarla sonunda yine bir müşteri yetkilisine bağlandım o da beni dinledi, Digitürk’ü iptal ettirmemem için elinden ne geliyorsa ve ne gerekiyorsa yaptı, tamı tamamına 25 dakika 17 saniye görüştük. Ben iptal etmeye yetkili değilim dedi sizi birine bağlayacağım dedi, bende ona madem iptale yetkili değilseniz niye sizin iptal edebileceğinizi bildiren tuşlamayı yaptırıyorsunuz da asıl yetkiliyi tuşlatmıyorsunuz dedim, bıraktı gitti ve en nihayetinde telefon yine kesildi.

Tekrar aradım 57857bsicil numaralı lif hanım diye bir hanımefendiyle sinir harbi ve bağırtılar içinde geçen konuşmalardan sonra baktım hala iptal ettiremiyorum, lütfen bir yetkili arkadaş rica edeyim dedim bana Tanju Durdu diye bir beyefendiye bağladılar.

Onunla görüştüm ve faturalardaki üyelik ücretlerini tartıştık, ona Şampiyonlar ligi paketinde izleyemediğim UEFA ve Şampiyon Kulüpler maçları için neden ücret alıyorsunuz sorumu yineledim. Maalesef soruma bir türlü yanıt alamadım…

Ve sonunda spor kanallarının iptalini başardım ama benden taahhüdümden (?) vazgeçtiğim için 38 TL ücret ödemem gerektiğini söylediler ve lanet olsun daha fazla uzatmaya gerek yok deyip kabul ettim.

Bir daha mı” TÖVBE”

***

Üye oldunuz ya yandınız, diye başlık attım çünkü elinizi bir kaptırdınız mı kolunuzu kurtarmanın imkan ve ihtimali yok.

Kazıklandığınıza mı yanarsınız evinize gelen misafirlerin önünde şak diye kesilen yayınlara mı kızarsınız, cep telefonunuzdan aradığınız platform merkezinin bilerek isteyerek sizi dakikalarca telefonun başında bekletmesine mi onlarca lira para ödeyecek olmanıza mı yanarsınız, ne yaparsanız yapın “sinir harbinden” kurtulamıyorsunuz.

Karşınızdakiler “karlı dağdan serin hatta çok memnunlar…”

Bunlara diyecek lafım yok, benim lafım bizleri tüm halkı bunlara bunun gibi kuruluşlara “muhtaç” eden devlete; LANET OLSUN…

Ne diyelim efendim, ALLAH KURTARSIN…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..