Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '15

 
Kategori
İnançlar
 

Diyanet işleri başkanına sunumdur

Diyanet işleri başkanına sunumdur
 

Diyanet işleri başkanı Sayın Mehmet Görmez

Hani dedi ya aynı Allah’a ibadet ediyoruz

Ama bir olamıyoruz diye

Ben de ona aşağıdaki şiirselimi atfediyorum

Ve şöyle diyorum

Sayın Başkan din içselleşmeden birleşme aynılaşma olmaz

Dinin içselleşmesi de

Allah öğütlerinin bilinçaltına yazılması gerekir

Bu da pedagoji konusudur

Bilinçaltları pedagoji ile oluşur sadece

İbadet Türkçe olacak her şeyden önce

Kişi Allah ile sesli olarak konuşacak ikinci olarak

Ve şimdiki zaman tümceleri kullanacak bu konuşmada

Ve de olumlu tümceler olacak konuşma tümceleri

Ve 2000 defa aralıksız tekrarlarla olacak bu seslenişler

Öyle Allah’ın Peygambere vahyettiği öğütleri

Geniş zaman tümceleriyle içinden söylemek bilinçaltına yazılmıyor

İşte onun için Kuran öğütleri bilinçaltına yazılamıyor

Ve de Allah öğütleri içselleşmiyor

Ve de birliktelik gerçekleşmiyor

Ben şöyle öneriyorum düşüncelerimi buyrun okuyalım

“ALLAH DOSTLARI” ARASINA GİRMEK İSTEYENLER

Allah'la dostluğuna yürümek için...

Gelin aşağıdaki şiirseli 2000 kez tekrarlayalım.

Kolayca gerçek “Allah dostları” arasına girelim!

Allah’ım

Seni seviyorum                                                     

Doğru sözlü oluyorum

Kini nefreti unutuyorum

Allah’ım

Seni seviyorum

Affeden aldırmayan

Sabreden oluyorum

Allah’ım

Seni seviyorum

Ayıplamayı suçlamayı bırakıyor

Görevlerimi kusursuz yapıyorum

Allah’ım

Seni seviyorum

Güzel düşünüyor güzel söylüyor

Güzel davranıyorum

Allah’ım

Seni seviyorum

Öğütlerini içselleştiriyor

Yaşamımda uyuyorum

Allah’ım

Seni seviyorum

Hayra yöneliyorum

Barış içinde mutlu ve esin yaşıyorum

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

...

Burada pedagoji biliminin sevdirme ilkesini kullanıyoruz.

Önce Allah’ı uzun, uzun anarak onu seviyoruz.

Sevdiğimiz için de onu memnun etmek istiyoruz.

Öğütlerini içselleştiriyoruz.

İyi ve güzel insan olup Allah’ı sevindiriyoruz, biz de seviniyoruz.

Yaşamı hem kendimize hem çevremize güzel kılıyoruz.

Yukarıda sözünü ettiğim “2000 rakamı” deneysel bilim olan pedagoji teoremidir!

Böylece eski yanlış davranışları siliyor yerine yenisini yazıyoruz.

Deneyin bakın...

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..