Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Diyor ki...

Diyor ki...
 

Diyor ki; “Bulaşırım”
Diyorum ki; “ Bulaşmazsın!”

Diyor ki; “ kan-ter-gözyaşı”
Diyorum ki; “ Olmaz!”

Diyor ki; “ Ne gerek var? ”
Diyorum ki; “ En gerek var ”

Diyor ki; “ Bu yaştan sonra?”
Diyorum ki;” Hayal bedava!”

Diyorum ki; “ Büyüdük!”
Diyor ki “ Susssss!”

Diyorum ki ;” Çok uzaksın.”
Diyor ki ; “Çok yakınsın”

Diyorum ki; “Çok yakınsın.”
Diyor ki; “Tehlikelisin.”

Diyor ki; “İyi ki!”
Diyorum ki; “ Ne yazık ki!”

Diyor ki ” Bir öpüyorsun,ağzın şaraplaşıyor”
Diyorum ki; “ Ne güzel diyor!”

Diyorum ki; “ Büyüdük!”
Diyor ki; “Sussss!”

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..