Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '14

 
Kategori
Güncel
 

Diyorum ki...

Bu gün günlerden Cuma mübarek bir gün, ayrıca Bayramın müjdecisi Arefe, ister Cuma  gününe Arefe günü ile , isterse Arefe’ye Cuma günü ile taçlandırılmış çok daha mübarek bir gün diyelim. Ve sözlerimin başında okuyucularımın, spor dünyamızın ve İslam coğrafyasının arefe günlerini tebrik ediyorum  Arefeniz  ve cumanız mübarek olsun.

Hani bir şarkı sözü vardı ‘’ Yarın bayram olsa ‘’ diye  , işte yarın bayram Müslümanların kardeş olduklarını daha yürekten hatırladıkları, daha bir kucaklaştıkları, daha bir birbirlerini arayıp sordukları, daha bir ihtiyaç sahiplerini araştırıp, büyüklerini, hastaları, yoksulları, dargın oldukları kardeşlerini, arkadaşlarını, komşularını arayıp ziyaret ettikleri muhteşem bir Bayram günü …

Diyorum ki

Spor dünyası mensupları olarak Gelin bu büyük fırsatı değerlendirelim. Bu güne kadar yaşanan tüm olumsuzlukları unutalım,  yaşanılan, yaşatılan güzellikleri hatırlayıp Yöneticiler, sporcular, taraftarlar, hakemler, gazeteciler, kulüp çalışanları, teknik adamlar, profesyonel , amatör  tüm  antrenörler birlik olalım. Birbirlerimize elimizi uzatalım. Kucaklaşalım. Halleşelim, dertleşelim.  Kardeş olduğumuzu hatırlayalım.

Diyorum ki

Sen, ben çekişmelerini bırakıp bir olalım. İri olalım, diri olalım Kayseri’li olmaya, Kayseri’yi spor sahalarında temsil etmeye, spor kardeşliğine, dostluğuna  layık olalım. Başarıyı hep birlikte alkışlayalım, asla çekememezlik yapmayalım.

Diyorum ki

Kayserispor ve Erciyes spor  yöneticileri olarak, taraftarları olarak, her iki takımın sempatizanı basın mensupları olarak bir olduğumuzu hatırlayalım.  Bunu tüm dünyaya göstermek için her iki takımımızın müsabakalarında türbinlerde yerlerimizi alalım. Her iki takım da bizim şehrimizin adını taşıyor unutmayalım.   Ufak tefek tümseklere  tökezleyip de  Kayseri’mizi başarıdan alıkoymayalım.

Diyorum ki

Amatörler olarak sporun bel kemiği olduğumuzu amatörlük mükemmel olmadıkça profesyonelliğinde sağlıklı  olamayacağını düşünüp,  kulüpler olarak, kulüplerin üst kuruluşları olarak kendimizi yenileyelim. Sporun güzelliğini hep birlikte yaşayalım, yaşatalım.

Diyorum ki

Yarın bayram, bayramı doya doya yaşayalım, büyüklerimizi arayıp, ziyaret edelim.  Dargın olduklarımızla barışalım. Hatta ilk el uzatan biz olalım.  Kucaklaşalım.   Sözün özü Amatörüyle, profesyoneli ile,  yöneticisi, antrenörü, hakemi, taraftarı ile hep bir olalım. Kucaklaşıp hasret giderelim.

Bayramınızı bugünden bende tebrik ediyor, her gününüzün bayram tadında olmasını diliyorum. 

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..