Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Diyorum ki

Diyorum ki
 

Hani diyorum...


 
Diyorum ki,
 
Tamam anladım, çocukluğumu geri vermeyeceksin ama en azından o günlerdeki sevinçlerimin birazını versen diyorum.
 
Mesela, sokağa çıkıp arkadaşlarla yakan top oynarken, uçan top gibi koşayım.
 
Ve oynarken tam oyunun ortasında komşumuz;
 
--- Hadi kızım bana bakkaldan bir ekmek alda gel... desin.
 
Bakkaldan bir şeker alıp ağzıma attığımda "dünyalar benimmiş" gibi sevineyim.
 
Mesela, bir elma şekeri alayım kendime ama yerken, dışındaki kırmızı şekeri her ısırdığım da en lezzetli tadı, sadece ben tadıyormuşum gibi önemli hissedeyim kendimi...
 
Ya da elime on kuruş geçtiğinde, hemen onu biriktirmek için gizlice bir yerlere saklayayım. O anda hissettiğim müthiş güveni ver bana...
 
Hadi vazgeçtim verme bunların hiçbirini, sadece bir balon aldığımda hoplayıp zıplayıp onun peşinde koşarak oynadığım çoşkuyu ver bari...
 
Anladım, hiç birini vermeyeceksin. Sende çok oyun bozansın be hayat!
 
Zamana uydurmuşsun kendini, aldığını geri vermiyorsun!
 
Toplam blog
: 76
: 720
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

Kendi halinde, düşünmeyi/yazmayı seven  biriyim. En çok değer verdiğim konu ise herkesin bilinçli..