Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Müzik
 

Diz boyu balçık hatıraların çığlığı

Diz boyu balçık hatıraların çığlığı
 

Bugün yıkığım biliyor musun? / Ezginim, çaresizim, umutsuzum / Bırakma beni, insanlar kötü / Bırakma beni korkuyorum / Bir deli otlar büyüyor içimde / Sancılıyım, yorgunum, kederliyim

Onu ilk tanıdığımızda delice düşler peşindeydi. Gözlerini kapatıp bir gece, binlerce sonsuzdan sevgilinin sesini duymuş, içimizi sızlatmıştı. Hepimiz onunla beraber uzak dağlara vurulmuştuk. Parçalanmış leşimiz bir suyun kenarında bulunmuştu.

Sinemizde binlerce yaralar açılmış, hayatın yollarında savrulmuş ve onun gitarının tellerinde, talihim yok bahtım kara diye inlemiştik.

Birden gidiyorum demişti bize. Giderken de bir şir okumuştu hiç unutamadığımız.

Elimde, eski bir aşktan kalma tutku damlacıkları / Arkamda, diz boyu balçık hatıraların çığlığı var / Yırtmış atmışım her şeyi / Bir ben kalmışım ortada / Bir de sen içimde / Taa şuramda...

Ve taa oramızda, derinlerimizde bir yerde balçık hatıraların çığlığını hissetmiştik hepimiz, ardından da yırtıp atmıştık her şeyi.

Yayla yollarında yürüdük onda, Karahisar Kalesi'nde yıkıldık, Erzurum'da çarşı pazar sarı gelini aradık.

Bir garip aşk bestesi olduk şarkılarında.

Çayır çimen gezdik ve kayıp şehirde kaybolan benliğimizi, sevgilimizi bulduk.

Sustuk kimi zaman hüznün ağırlığını taşıyamamaktan. Ezgilerinin altında boğulduk, kimi zaman durulduk.

Nağmeleriyle, bizi dinleyenlere bir İstanbul masalı anlattık. Aliye'de, izlemesek bile, hayat akıp giderken avuçlarımızdan, eğilip yerden toplayamadık parçalarımızı. Ellerimiz bomboş, sözlerimiz sarhoş, gönlümüz bin parçaydı.

Şimdi, girişte de söylediğim gibi, yıkıklarda Tufan Kıraç. Ezgin, çaresiz, umutsuz olanlar da bizleriz.

"Zalim yanlızlığından, cahil korkularından seni kim kurtaracak" diye sorarken bize, biz de "yoruldum beklemekten deliler gibi sevmekten" diye inlerken, yüreğimize "dayan pes etme yüreğim dayan, acılar gün gelir biter inan" diyeceğiz, teselli vereceğiz.

Sizi bilmem ama galiba ben bu yaz yine Kıraç'la duygusallığın yollarında tozu dumana katacağım. Bize katılmak isteyen varsa, Kıraç'ın yeni kaseti ya da CD'si tüm müzik marketlerde yerini aldı, kaçırmayın derim.
 
Toplam blog
: 77
: 939
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..