Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '18

 
Kategori
TV Programları
 

Dizilerimiz Ne Olacak?

 Uzun zamandır bloguma yazı yazmadığımı fark ettim bugün. Yılın son günleri geldi.Her yıl bir yeni yıl yazısı yazmayı ve gelecek yıl için iyi duygular dilemeyi alışkanlık edinmiştim. Sanırım iyice yaşlandım ve yoruldum. Artık iyi dilek dileyecek ve iyi şeyler düşünecek gücü bulamıyorum çoğu kere. Herkesin iyi duygulara ihtiyacı olduğu şu günlerde kimseyi kendi bedbinliğimlle yormak istemediğimden yazmıyorum.

 Gene de bu sabah okuduğum bir haberi paylaşmadan geçemeyeceğim. Birkaç gündür sosyal paylaşım sitelerinde ocak ayında televizyon dizilerinin oynamayacağı yönünde haberler paylaşılıyor. Geçtiğimiz yıllarda yılbaşı ertesi diziler bir hafta oynamazdı. Buna alışkınız. Yaşamımızda tek eğlencemızın televizyonda bir kaç dizi ile sınırlandığını düşünürsek o bir hafta bile geçmek bilmezdi. Şimdi koca ocak ayı dizisiz nasıl geçer diye düşünürken bugünkü haber iyice moralimi bozdu.

 Televizyon dizilerinin ek ücretle seyredebileceğini anlatıyordu sabahki haberde. Elimize geçen paranın sürekli azaldığı, satın alma gücünün günden güne eridiği dönemde bir artı masraf bütçemizi iyice allak bullak edeceğe benzer.

 Bu hafta bütün diziler sanki uzun süreliğine veda ediyormuş gibi final tadında bir bölüm seyrettirdiler bize. Kadın dizisinde kimin öldüğünü, Sen Anlat Karadeniz'de kızların hapisten kurtulduğunu, Yasak Elma'da karmaşık ilişkilerin sonucunu izlemeden nasıl bekleyeceğiz bunca zaman.

 Umarım bütün bu haberler uydurmadır ve yılbaşı ertesi dizilerimize kavuşuruz. Sanırım bu yeni yıl hediyesini hak ediyoruz.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..