Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Doğan sensen batan ne

Doğan sensen batan ne
 

Sabah doğan sendin İstanbul'a, akşam batan ne?

“Sen” dedin, “Zira gitme vakti geliyor,

Yeni bir günde buluşmak üzere!”

Yeniden doğmaya söz verirsen katlanırım buna ben!

“Umarım” dedin.


Doğan ve batan bensem her günün önünde ve arkasında,

Batmamamla sürecekse senin doğuşun

Ne diye batmaktayım ben?

“Bilmem” dedin…


“İnsan bu dünyaya ait değil” derdin…

Ait de değildin…

Ama bu dünyada bildim seni…

“Bildin mi?” dedin…


Doğanın karanlık

Ve batanın aydınlık

Olması kadar tersyüz edilmişken gönlüm,

Doğan sensen batan ne?

“Bildin” dedin…


Ben İstanbul’a hasret,

İstanbul bana el…

Ya beni İstanbul’a götür,

Ya da İstanbul’u alıp gel!

Ben de bileyim!

“Olmaz” dedin…


Batan sensen kalan ne?

Ben bilmiyorsam bulan ne?

Olmaz dersin, olan ne?

Gidiyorsun, gelen ne?

“Aptal” dedin…

Sabah doğan sendin İstanbul'a, akşam batan bendim?

“Sen” dedin, “Zira gitme vakti geliyor,

Yeni bir günde buluşmak üzere!”

Yeniden doğmaya söz verirsen gelirim senle ben! Dedim…

“Gel” dedin.

 
Toplam blog
: 84
: 1808
Kayıt tarihi
: 28.04.08
 
 

Elektrik mühendisi, "öğretimci", 2 çocuk babası, aslen Kuzey Kafkasyalı, Türk ve Türk'e dair olan..