Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin sen

Neredesin sen
 

Sevgili


Senin için geçirdim ömrümü

Bir kere kaptırdım gönlümü

Hiç takmaz oldum ölümü

Bakmadığım yer kalmadı neredesin sen


Seninle geçen günle bir anda bitti

Yüzüme gülen hayat birden gitti

Ömrümün yarısı seni aramakla geçti

Sormadığım kimse kalmadı neredesin sen


Sevinçle giden o güzel hayatım

Sen gidince kalmadı tadım

Sensiz yaşanmıyormuş şimdi anladım

Aramadığım sokak kalmadı neredesin sen


Ya sana kavuşayım, ya öleyim

Bu benim ilk ve son isteğim

Bırakma beni, iste ben geleyim

Açmadığım kapı kalmadı neredesin sen


Sana ulaşmak için her şeyi denedim

Sensiz yaşayabilirsem namerdim

Yoluna ömrümü değil, bedenimi serdim

Koşmadığım yol kalmadı neredesin sen

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..