Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Dünya
 

Doğru Teşhis

Doğru Teşhis
 

kent haber


Dünkü yazımda Davos’ta yaşananların muhtemel iç ve dış etkilerinden bahsetmiştim.

Virahaber’ de ve Milliyet Blog’da yayınlanan köşe yazımın mürekkebi kurumadan basında "İsrail Hükümeti karıştı" haberi vardı bugün.

Ne demiştim ben?

“İsrail’li siyasilerin seçim yatırımı için öldürdüğü Filistinlilerin kazandırdığı puanlar Erdoğan’ın müthiş çıkışı ile silinmiş durumdadır.

Bütün dünyada dile getirilebilir bir mezalimin oluşturduğu sıklet o kabineyi değil o iktidarı siyasetten tamamen yok edebilir.”

Yukarıda paragraftaki tahminimi doğrulayan habere bakar mısınız? Bu haber uluslararası ajansların geçtiği haberdir. Aynen veriyorum;

“İSRAİL HÜKÜMETİ KARIŞTI”

Şimon Peres'e Sert Çıkan ve Oturumu Terk Eden Erdoğan, İsrail Hükümetini de Karıştırdı. Dışişleri Bakanı Livni'nin Sert Çıkışları Başbakan Olmert'i Kızdırdı.

Olmert, Dışişleri Bakanı Livni'yi sözlerinden dolayı uyardı ve Türkiye'ye karşı daha dikkatli bir dil kullanılmasını istedi.”

MB’den tanıdığım ve paylaşımlarına çok değer verdiğim Sayın Mumcu bu sabah “Davos Sonrası” isimli bloğuma bir yorum getirdi, yağmur gibi sıraladı düşüncelerini. Dilerim ulusal yazarların tembelliğine kapılmaz.

Saygı değer okurlarım, gecem yok gündüzüm yok Rize’min meselelerini, ülkemin mesellerini dünya olaylarını tarafsız bir gözle ama belli bir dünya görüşü ile takip ediyorum.

Maksadım madem buradan sizlere seslenme imkânım var doğru bilgi aktarayım tahminlerim varsa olabilecekleri en iyi şekilde ortaya çıkartayım diyedir çabam.

İşte dünden bugüne yaptığım tahminin doğruluğunu hep beraber gördük.

Maalesef bizden katbekat imkânlarla donatılmış, maddi ve teknik hiçbir eksiği olmayan ulusal yazarların büyük bölümü benim cesaretle dile getirdiğim tahmini yapamamışlardır.

Ama göreceksiniz benden en az 10 gün sonra burada sizlere duyurduğum görüşlerime paralel

Açıklamalar bir biri ardına gelecektir.

Âcizane kalem elimdeyken sizden aldığım güçle Ülkemin Bölgemin ve Rize’min meselelerini

Dünyada olup bitenleri dile getirmeye devam edeceğim. Halkın dediği hakkın dediğidir. Ben bütün bilgilerimi sizin engin görüşleriniz arasından bulup çıkartıyorum. Yani vesile oluyorum…

Sevgi ve saygılarımla….
http://www.blogcu.com/kullanici/guluveriniz
www.karadenizvira.com
mehmet sağlam: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=70634

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..