Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Doğru Yönetilen Devlet

DOĞRU YÖNETİLEN DEVLET İSTİYORUM

Devletimiz

Doğru yönetilsin istiyorum ısrarla

Bunu

Devleti yönetenler

Benden önce düşünsünler diyorum

Bilinsin ki canlarım

Devletin görevi halkı mutlu kılmaktır

Her bakımdan bu böyledir

Devleti yöneten

Önce kendine soracak

Devleti doğru yönetiyor muyum diyecek

Sonra

Halkın içine karışacak

Halkı inceleyecek

Görecek

Halk mutlu mu değil mi

Mutluysa aynı şekilde devam edecek

Değilse düzeltme yapacak

Bilen insanlarla

Konuyu konuşacak

Nedenleri saptayacak

Nedenleri ortadan kaldıracak

Halkı mutlu kılacak

Bu durum

Öncelikle yöneteni mutlu kılar

Mutlu yönetici

Halkı mutluluk coşkusunda tutar

İşte

Bu kalkın bir parçası olursam ben

Rahat huzur içinde yaşarım

Başka türlü

Asla rahat huzur göremem

Sadece ben mi böyleyim

Hayır

Kendini bilen birçok insanımız da

Benim yaşadıklarımı yaşıyor

Yaşıyor da

Gel gelelim ses çıkarmıyor

Katlanıp gidiyor durmadan

Bu durumda kazanan

Gon goncular oluyor

Onlar ne yapıyor ne ediyorlar

Gon gona konuyorlar

İçleri rahat etmese bile

Onlar rahat görünüyorlar

Tanrı

Bizi bu gon gonculardan korusun

Onları ve onların koruyucularını

Doğru yola yöneltsin

Ben

Yaşamı hırs ve aşırı istekten

Uzak tutalım diyenim canlarım

Devlet bunu sahiplensin ve yaşama geçirsin

Hırsı arzuyu sıfırlayalım diyorum

Herkes eşit olsun eşitlik görsün

Kimse kimsenin

Hakkına hukukuna dokunmasın

Dokunacaksa da iyilik için dokunsun

Herkes

Dimdik ayakta olsun

Düşen kalan olmasın

Birimizde olan hepimizde olsun

Böylelikle

Toplum olarak Nirvanaya yönelelim

Yaşamı Nirvana yaşamına geçirelim

Mutluluk içinde uzun uzun yaşayıp gidelim

Şu bilinsin ki

Yaşamı kısaltan aşırı tamah ve arzudur

Aşırı tamah ve arzu içinde

Uzun uzun yaşayan göremezsiniz gösteremezsiniz

Bu böyle canlarım

Ayıplamaktan kınamaktan şikâyetten uzak duracağız

Kendi görevimizi dört dörtlük yapacağız

Daima

Güzel düşüneceğiz güzel söyleyeceğiz güzel davranacağız

Güzel beklentiler içinde bulunup onlarla buluşacağız

Durum bu canlarım

Temiz kalpliliğe erip

Kızgınlıktan öfkeden nefretten saldırganlıktan uzak duracağız

Düşmanlığı yaşamdan silip atacağız

Doğru sözlülüğümüzle iyilik yapma yaklaşımımızla

Barış gerçekleştireceğiz ve onu daima yaşatacağız

Türk Devleti

Bunu hayal eden olacak ve onu gerçekleştirecek

Devletin görevi budur

İçeriyle dışarıyla bugün olduğu gibi hırlaşmak değildir

Ve canlarım

İddia ediyorum buradan

Türk Devleti beni dinlesin ve uygulamaya geçsin

Türkiye Cumhuriyeti

Dünyanın en saygın Cumhuriyeti olur

Bu önerilerim pedagoji bilimine dayalı önerilerdirDenemesi bedava denesin görsün Devletim

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..