Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Doğum günü partisi Ölüdeniz'de...

Doğum günü partisi Ölüdeniz'de...
 

Bülent Göncü, sabah kahvesini keyifle içiyor...


Doğum günü partime davetlisiniz!

Yaşamı bir metrelik cetvelle ölçmeye kalksak, cetvelin yarısını çoktan aşmış bir blogdaşınız olarak şu an cetvelin 59 cm. sinde bir doğum günü daha kutluyorum. Acaba bana 1 metreden daha kısa bir cetvel mi verdiler diye hiç şüphelenmedim. Kaygılanmadım. Cetvelin kullandığım kısmı o kadar dolu ki, kalan kısmında fazla bir şey yapmasam da bu yaşam sürecinden çok mutlu bir şekilde ayrılacağımı biliyorum.

24 Haziran doğumlu bir Yengeç olarak 59 cm.in keyfini çıkarıyorum. Bu doğum günümü yaşamımda güzel bir ayrıcalık olarak benimsediğim Ölüdeniz’de blog dostlarımla birlikte kutlamaya hazırlanıyorum. Çok aktif bir yaşam modeli benim ki…

Her günümü her dakikası ile dolu dolu yaşamak üzerine kurulu bir değerler sistemine bağlıyım. Vizyonum bir çocuk gözüyle evrene bakmak, keşfetmek, güzellikleri yakalamak ve o güzellikleri paylaşmak.

Yaşamım boyunca üretken olmanın, adrenali yüksek bir yaşamı benimsemenin, dilediğim meslekleri yapmanın, kendimi yenilemenin ve geliştirmenin çok yararını gördüm.

15 yaşından bu yana her yaptığım işten ya da meslekten büyük keyif aldım. O alanda kendimce en iyisi olmayı seçtim. Ancak hiçbir işin ya da mesleğin bağımlısı olmadım. İşlerimi hobi gibi, hobilerimi de iş gibi gördüm.

Dünyanın yarısını gezdim. Diğer yarısını da gezmeyi istiyorum. Bana zevk veren tüm güzellikleri hak ederek hayatıma aldım. Tüm zevklerimin faturasını ödeyen evrene çok teşekkür ediyorum.

Başıma bu yaşamda ne geldiyse başkaları için de onu istedim. Binlerce insanın hayatında pozitif değişimlere katkı sağladım. Yaşamımla onlara model olmayı seçtim.

59 yaşında yaşam defterime baktığımda hepsi belgeli müthiş güzel bir hayat yaşamışım. Yaşamın dört atlısı olarak nitelediğim Başarı, Gurur, Aşk ve Zevk; beni sabah yataktan kaldıran en büyük güç oldular.

Bugün 59 yıllık bilgi ve birikimlerimle doğum günümü kutlarken çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Ben başkalarının gerçeklerini bir ilizyon gibi yaşamaktansa kendi hayallerimin gerçekliğinde bir yaşam sürmeyi yeğledim. Hayatıma anlam katan kelimeler katarında; Kızım ( Ece Nevra), Aşkım ( Yeşim ), Kadınlar, Karavan, Deniz, Yelkenli, Tiyatro, Astroloji, NLP, Danışmanlık, Sanat, Resim, Koleksiyonerlik, Milliyet Blog, Seyahat, Kitap, Tasarım, Moda, Müzik, Eğitim, Gazetecilik, Dostluk, Aşk, Zenginlik, İnanç ve Doğa…

Şimdi sevgili Coşkun Karabulut, doğum günü pastamın mumlarını yakmıştır. Hep birlikte kesmeye gidelim. Harika hayat arkadaşım Yeşim’le yedi yıllık muhteşem birlikteliğimizi her alanda olduğu gibi sanat alanında perçinlemek dileğiyle siz sevgili Blog dostlarımı Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivali'nin ilk günü kutlayacağımız doğum günü partime davet ediyorum…

Hepinize hayatımda olduğunuz için binlerce teşekkürler…

Sevgiyle ve aşk’la kalın…

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..