Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum Günün Kutlu Olsun

Doğum Günün Kutlu Olsun
 

04.03.08 bağlayan gece saat 24.00 te mesajımı çekemeyeceğimi bilerek...

HER DOĞUM GÜNÜN GİBİ BU DA KUTLU OLSUN...

04.03.08 bugünün benim için büyük anlamı var o gün bugünlerde ki duygularımdan daha yoğun olacağım için şimdiden içimdeki yoğun akışları dile getirmek istedim. Herkesten önce...

Geçen sene bu zamanlarda her sene yaptığım gibi sabahın erken saatlerinde çiçek siparişi vermek için dükkana girerdim. Annemin en çok sevdiği iki çiçeği bir araya getirip Leylak, Sümbül ortasına da Gül'ü oturtup itinayla süslenmesini bekledikten sonra içine koyduğum küçük bir notla ANNEM'e gönderirdim.
"Kelimelerle anlatılmayan fedakarlık ve karşılıksız sevgiyi, tarif et desen bana her halde sadece "ANNE"derdim.

Bu gün ise yine aynı gün ama gönderceğim adres belli ama kutlayacağım sen yoksun...

Bazen telefonda ağlayan sesinle teşekkür eder, bazen kızarak torun torba sahibi olduğundan bahseder bu günü artık kutlamamamız gerektiğini, dünyadaki en güzel çiçeklerin bizler olduğunu ve tomurcuklarıyla kokladığını söylediğin hoş ifadenle sitem ederdin bize... Ama bu ailemizde artık bir gelenek olmuştu. İstesen de, istemesen de bir araya gelir, nerede olursak olalım böyle ufak jestlerle birbirimizin ne kadar değerli olduğunu hatırlatırdık.

Şimdi bu günde aynı heycanla sanki varmışsın gibi, ama her fırsatta büyüğünden küçüğüne yokluğunu daha bir fazla hissettiğimiz şu günlerde tekrar bir araya gelip çiçek dükkanının önünde buluşacağız. Fakat bu sefer hep beraber yeni adresinde hepimiz yanında olarak, yine yanaklarından öperek, sana olan sevgimizi, içimizdeki artan özlemle yüklü olarak aktaracağız duygularımızı duyduğunu umarak...

Seni parçan olmanın verdiği gururla, sabırla sevmeyi öğrettiğin için tekrar tekrar teşekkür edeceğim sana...

Hayatımdaki yerin benim için o kadar özel ki yaşadığın günlerde bildiğim bir şeyi, kaybettikten sonra bir başka algılıyorum. Sizde kızımla yattığım zamanlar geliyor aklıma sessizce yanımıza gelir ilk önce "yavrumun yavrusunu öpeyim. Sonra da canımdan olan canı "diyerek bana uzanırdın. Gözlerim kapalı ama sevgi dolu sözlerine hep kulağım açık olarak dinlerdim seni... Sitem etmiyorum, çünkü sen etme derdin! " Bir bildiği muhakkak var" diyerek etmiyorum ama beni senden çok erken aldı.

Şimdi her zaman ki sıcaklığınla yanımda olsaydın da, beni hiç birşey demeden koklayıp öpseydin de, bende senden aldığım bu sevgi yumağında şımara şımara dolansaydım. Ahh! ne güzel olurdu...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..