Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Dokunma bana

Dokunma bana
 

Ne zamana kadar seni anlatmaya, seni yaşamaya devam edeceğim?

Ne zaman yüreğimin çaresi olacaksın?

Umarsız yüreğim ne olacak?

Hep böyle çaresizlikler içinde kıvranmaya devam mı edecek?

Hayır, hiç bir şey bu kadar zor değil.

Sana zamanla beni anlayacaksın.

Bana hak vereceksin demiştim …

Şimdi iki ayrı yürek iki kırık kalp…

Şimdi kararsızlığının başımıza açtığı işi görüyor musun?

Sence ne yapmalıyız?

Bu hayat bizi bir daha bir araya getirir mi sanıyorsun.

O zaman yokluğundan yanan yüreğim şimdi seni dinler mi sanıyorsun.

Seni ister mi sanıyorsun.

Dokunmabana canımı acıtıyorsun, yaklaşma eskiyi hatırlatıyorsun.

Ağladığım omuzları hatırlatıyorsun.

Biten hayallerim canlanır mı sanıyorsun.

Yaklaşacaksan da usulca yaklaş o günleri hatırlatmak için değil.

Uzak dur o günlerden tertemiz yaşananlardan, saflıklardan…

Yanlış anlama seni silmiş değilim hayatımdan silemem de ama yaraladığın yüreğimi tekrar dağlamana izin vermem.

Ben aşkta hep kaybettim hep yenik düştüm.

Çünkü tertemiz duygularla sevmesini bildim.

Güvenmesini bildim.

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..