Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Dokunmadan

Dokunmadan
 

Doğa herkesin özgürleşmesine ilham verir.


Geceye sığınırım gündüzünden
Gündüzü severim gecesinden
Gecesi olmayan gündüzün
Gündüzü olmayan gecenin
Şerrinden korusun
Yaratan’ım,
Böyle eziyetten..

Soğukta kalırsam donarım
Sıcakta kalırsam pişerim
Bir soğuk bir sıcak
İşte benim cennetim

İnananlar..” bana inanın” der
İnanırım..
İnanmayanlar “ bana inanın” der
İnanırım..
Yetmiş iki millet, yetmiş iki ibadet
Bunun hangisi gece hangisi gündüz
Hangisi doğru hangisi yalan
Hepsinde de var “ insan.! ..”
İnananların içinde de vardır yalan
İnanmayanların içinde de vardır doğru
İşte gece işte gündüz, !
Vardır daha yatıp kalkacağı zaman …

Ben derim ki yuvarlansın İnsan
Bir oyandan bir buyandan
Ona buna dokunmadan
Durur bir yerlerde…
Ne desek ne söylesek yalan
Durduğu yerde ses verir vicdanından
İşte cennetin kapısı o zaman…
..... .................

Bir de söz alalım Yunus’dan;
“Bir kez gönül yıktın isen,
o kıldığın namaz, namaz değil
…yetmiş iki millet elin yüzün yumaz değil”

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..