Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Dönence

Ben diyordum bir kuyudayım
O diyordu simsiyah gecenin koynundayım
Ben diyordum çok yakında bir ses
O diyordu çatlamış dudağında ne bir ses ne bir nefes

Ben diyordum bir el uzanıyor bana
O diyordu yapayalnız bekliyorum
Ben diyordum çok yakında bir ışık
O diyordu güneşler uzaklarda doğuyor

Ben diyordum yanımda bir ağaç var
O diyordu uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor
Ben diyordum sen git ozaman uzaklara
O diyordu çıkamam bu gecenin koynundan


Ben diyordum dönence mi bu?
O diyordu biliyorsun, görüyorsun dönence
Ben diyordum çok yakında bir ses
O diyordu çatlamış dudağında ne bir ses ne bir nefes


Ben diyordum çok yakında ama
O diyordu biliyorsun
Dönence ama
Ben diyordum
Çok yakında ama...
Bir el uzanıyor bana...
O diyordu tutmaya korkuyorsan o eli
Biraz daha beklet
Hala oradaysa o el
Bil ki tutulmaya değer...
Çoktan çekip gitmişse
Bil ki bu bir dönence...
 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..