Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '17

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Dosttur Sıkıntıyı Defeder

Dosttur Sıkıntıyı Defeder
 

Dünyanın en kıymetli çiçeği...


Kim ki

Sıkıntıdan bunalır hale gelir

O kişiye iki yol öneririm

İlki dostuna sıkıntını aç

Onunla konuş sıkıntını

Dök içindeki bütün karmaşık duygularını

Göreceksin

Nasıl da rahatlayacaksın birden bire

Şu açık bir gerçektir ki

İçe atılan sıkıntılardır insanı berbat eyler

Ruhunu tırmalar bir kötülük

Ağlasa olmaz

Bağırsa çağırsa olmaz

Olmaz, olmaz bir türlü olmaz işte

Yer bitirir o sıkıntı kişiyi

Sıkıntıyı dışa atamazsa kişi

Ruh hastası olur çıkar basyaya

İşte bu noktada

Bir dost gerekir o kişiye

Onu dinleyecek sıkıntısını hafifletecek

Yok, edip atacak

Yoksa der gibisiniz galiba

Onun da çaresi var canlarım

O noktada da kişi Allah’a sığınacak

Allah herkese dosttur bu unutulmaya

Allah ben sizin dostunuzum der Kur'anda

Sıkıntı yaşayan kişi Allah’a sığınacak

Sesli olarak sıkıntısını ona anlatacak

İçini boşaltacak sıkıntıdan kurtulacak

Sesli olması şart yalnız bu böyle bilinecek

Ve derdinin çaresini Allah’a emanet edecek

Allah dualarınızı bana bildirin ben onu

Sizin en gerekli zamanınızda kabul ederim der

Bu böyle biline canlarım

Allah ile konuşacağız dostsuz kaldığımız zaman

Ona sığınacağız

Sesli olarak onunla konuşacağız

Çözümü ondan bekleyeceğiz

Bunu yapın göreceksiniz

Ne sıkıntı yaşayacak ne de onun

Sizi perişan edip ruh hastası yapmasına izin vereceksiniz

Bir şiirimi alıyorum aşağıya

 

“DOSTLUĞA ÇAĞRI

Dizginlemiştim dünyaya bağlılığımı

Yokluklarda arar dururdum mutluluğumu

Dostlar arasında anladım yanıldığımı

Dostluklar öğretti bana yaşamın tadını

 

Dostum yaşasın diye ölesim gelir

Dostum gülsün diye gülesim gelir

İlişkilerde çıkarsız yalansız olana

‘Sen benim dostumsun’ diyesim gelir”

          (Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..