Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam Sevmektir

Yaşam Sevmektir
 

Dünyanın en kıymetli çiçeği...


Seversen varsın

Sevemiyorsan

Sevmesini bilmiyorsundur

O zaman

Sevmeyi öğreneceksin

Sevmek

Tanımak gerçeğinde

Beğenmek

Beğendiğine kesinlikle inanmak

Asla vazgeçmemek üzere bağlanmaktır

Karşılık beklemez sevmek

Hani diyor ya Koca Nazım

“Sen elmayı seviyorsun diye

Elmanın da seni sevmesi şart mı” diye

İşte o hesap

Sevgi değer vermektir

Sevgi asla üzmemektir

Sevgi sevince kusur aramamaktır

Sevgi

Onun uğruna kendini fedaya hazır olmaktır

Sevgi asla beklenti beslememektir

Seven verendir

Seven hiçbir zaman alan olmayı düşlemez

Verir

Verir

Ha verir

Sevgine gidiyor verdiğin

Yabana gitmiyor yani

Sevgi sevdiğinin yokluğunda

Rüyalarında bile onunla yaşamaktır

Bencileyin yani

Bakın göstereyim bunu

Buyrun bakalım

 

“BİR KIZILGÜL

Bu gece
Sen vardın yine rüyalarımda
Öptüm okşadım gönlümce
Uyandım uyuyamadım bir daha
Bir kâğıt aldım elime bir kalem
Birgül bir çiçek bir kan yazdım
Canlı olsun istedim
Can suyu serptim üzerlerine
Yüreğimden bir avuç alıp
Bir kızıl gül yarattım sana
Adresini yazdım verdim eline
Geldi mi sevindin mi
Alıp kızıl gülümü taktın mı sol kulağına
Sararıp solmuştu yüzün..

Al, al oldu mu yeniden
Ben sensiz yapamıyorum be gülüm
Çık rüyalarımdan gel sokul koynuma
En günahsız halinle
Sar aşkınla kan damlayan yüreğimi
Al götür beni şu rüyaların gerçeğine
Ellerin ellerimde


(Halil Güven- Şiirlerim Söke)

Sağlıcakla kalınız

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..