Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dudak Payı

Çay kahve gelir bardağın ağzı yarım. Bir şey de diyemezsin ayıp olur. Para veriyorsun üstelik keyfin kaçar. Düşünsenize 10 lira verdin bir fincan kahveye neredeyse yarıya kadar boş.

Sorsan, dudak payı.

Neymiş o? Dudağınız yanmasın diye!

Sana ne benim dudağımdan, para veriyorum, doldur getir; yanarsa dökerim.

Uyanıklık; bir de dudak ölçüsünü bilmiyorlar, kalın dudaklı biriysem boş mu getireceksin!

Hadi ben arsız yüzsüzüm, ağzına kadar doldur getir diyorum, başkaları…

Biri alınmış, ağzından tükürükler saçarak “Al benden için nolacak ki” Aldım valla, bugüne kadar yarım verdiği kahvelerin yerine saysın!

Ben bozarım valla hiç anlamam; bu yüzden mekân sahipleri benimkini taşa döküle getiriyor. Bende ağzım yana yana hörp hörp içiyorum. Kazık yemekten iyidir!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..